توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

پلیس رسانه؛

کشف ۲۰ میلیارد تومان البسه قاچاق در تهران

تهران رسانه | انواع البسه قاچاق ایرانی و خارجی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان در ساختمانی سه طبقه در تهران کشف شد.

کشف ۲۰ میلیارد تومان البسه قاچاق در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: انواع البسه قاچاق ایرانی و خارجی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان در ساختمانی سه طبقه در تهران کشف شد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی روز دوشنبه با بیان اینکه بیش از ۳۴۶ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در تهران کشف و ضبط شده است، افزود: ماموران پلیس پس از اطلاع از موضوع انتقال و ذخیره مقادیر زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق توسط شرکتی در بزرگراه شهید لشگری تهران، در یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه و اموال را به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان توقیف کردند.

وی ادامه داد: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد این شرکت با سه طبقه مجزا و یک باب ساختمان اداری که بیش از ۷۰ نفر در آن مشغول بکار بودند در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده بود.

گودرزی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات مشخص شد انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه‌شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت و کامیون به آن محل انتقال و تخلیه می‌شوند، گفت: کارآگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند.

وی افزود: تماس‌های متعدد با مدیران و مالکان شرکت انجام ولی هیچ فردی در محل حاضر نشد، لذا با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در خصوص قاچاق و تقلب در کسب، پرونده را به مرجع قضائی معرفی کردند.

گودرزی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت