توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

صادقی خبر داد؛

افزایش ارزش پرونده های قاچاق استان تهران

تهران رسانه | ارزش پرونده های قاچاق تشکیل شده در استان تهران طی سال جاری به ۷۴۶ میلیارد تومان می رسد که نسبت به ۲۷۳ میلیارد تومان سال ۹۹، ۲۰۹ درصد رشد را نشان می دهد.

افزایش ارزش پرونده های قاچاق استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: ارزش پرونده های قاچاق تشکیل شده طی سال جاری به ۷۴۶ میلیارد تومان می رسد که نسبت به ۲۷۳ میلیارد تومان سال ۹۹، ۲۰۹ درصد رشد را نشان می دهد.

یدالله صادقی افزود: تعداد بازرسی و کشف کالاهای قاچاق برای ۱۰ ماهه پارسال به ۶۲ هزار و ۲۹۲ مورد می رسید که امسال ۶۹ هزار و ۵۵۳ مورد در همین زمینه پرونده تشکیل شد و ۱۱ درصد رشد در بازرسی از واحدهای صنفی برای کشف قاچاق داشتیم.

وی یادآورشد: همچنین ۶۳۷ مورد پرونده طی ۱۰ ماهه سال گذشته و ۵۵۴ مورد در مدت مشابه امسال در حوزه قاچاق کالا تشکیل شده که ۱۳ درصد از نظر تعداد پرونده کاهش نشان می دهد.

صادقی به عملکرد کلی بخش بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت طی ۱۰ ماهه سال گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: در این مدت ۷۶۶ هزار و ۵۹۲ بازرسی انجام شد که این تعداد در مدت مشابه سال ۹۹ به ۶۵۲ هزار و ۳۸۱ مورد می رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد: تعداد پرونده های متشکله در ۱۰ ماهه سال گذشته ۵۸ هزار و ۱۵۷ مورد بود که این تعداد در سال جاری به ۷۰ هزار و ۳۶۰ مورد رسیده و ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش پرونده های بازرسی تشکیل شده طی ۱۰ ماهه سال گذشته به سه هزار میلیارد تومان می رسید که این رقم در مدت مشابه سال جاری به چهار هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسیده است.

به گفته صادقی عمده تخلفات ثبت شده گرانفروشی، احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن صدور صورت حساب، درج نشدن قیمت مصرف کننده و قاچاق بوده است.

صدور بیش از ۵۲ هزار پروانه کسب صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به عملکرد بخش بازرگانی داخلی و صدور پروانه های صنفی طی سال جاری اشاره کرد و آمار ۵۲ هزار و ۴۱۱ مجوز پروانه کسب صنفی را مربوط به ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ دانست.

وی ادامه داد: طی ۹ ماهه امسال، ۱۰ هزار و ۹۳۲ پروانه تولیدی برای واحدهای صنفی صادر شده است و متوسط اشتغالزایی آنها ۲.۵ نفر برآورد می شود.

صادقی اضافه کرد: در همین مدت زمان ۲۵ هزار و ۲۳۰ مجوز صنفی در بخش توزیع کالا، ۱۰ هزار و ۹۵۵ مورد در بخش خدمات و پنج هزار و ۲۹۴ مورد در بخش خدمات فنی پروانه کسب صنفی صادر شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت