توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

سرهنگ فاضلی؛

استقرار پلیس فتا در فیروزکوه

فرمانده نیروی انتظامی فیروزکوه از استقرار پلیس فتا، هم زمان با فرا رسیدن هفته ناجا در این شهرستان خبر داد.

استقرار پلیس فتا در فیروزکوه

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ حسین فاضلی افزود: پیرو شکایات مستمر شهروندان فیروزکوه مبنی بر مزاحمت ها و جرائم سایبری در فضای مجازی و اینترنتی که پیش از این در شهرستان ورامین مورد بررسی و پیگیری قرار می گرفت، پلیس فتا جهت ارائه خدمات در این زمینه در محل کلانتری مرکزی فیروزکوه (واقع در سایت اداری شهر) مستقر شد.
وی اظهار داشت: شهروندان می توانند از این پس در صورت مواجه با تخلفات مذکور، مراتب و موارد را با کارشناسان خبره پلیس فتا در شهرستان پیگیری کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کارشناسان خانم دایره مشاوره و مددکاری در زمینه حل و فصل تنش ها و مشکلات خانوادگی نیز ارائه خدمات خواهند داشت.
به گفته وی شهرستان فیروزکوه یکی از 10 شهرستان امن کشور و امن ترین شهرستان استان تهران می باشد.
سرهنگ فاضلی تصریح کرد: دیگر شهرستان ها، در سال جاری و سال های گذشته با مشکلاتی اعم از تجمعات و اعتراضاتی مواجه شدند در حالی که کوچک ترین اتفاقی در این زمینه در فیروزکوه رخ نداده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزکوه بیان داشت: طی یک سال گذشته 268 مورد سرقت گزارش شده که ارزش اموال مسروقه ای که به مال باختگان تحویل داده شد به 4 میلیارد و 615 میلیون تومان می رسد؛ همچنین یک میلیارد و 450 میلیون تومان طی این یک سال کالای قاچاق کشف شده است.
وی افزود: کشفیات مواد مخدر در یک سال اخیر 304 کیلوگرم از 283 نفر بوده است که اکثریت آنها بومی نبوده و در مناطق گردشگری دستگیر شده اند.
شهرستان فیروزکوه با 34 هزار نفر جمعیت، دارای دو بخش مرکزی و ارجمند در 120 کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت