توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

به همت منطقه 11 و 12 شهرداری؛

برگزاری نشست تخصصی گردشگری در شهر تهران

شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران از برگزاری آیین رونمایی از نقشه مینیاتوری گردشگری منطقه ١١ به همراه رونمایی از نام‌های تاریخی گذرهای منطقه ١٢ در خانه تاریخی امیر بهادر خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی گردشگری در شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ نصرالله آبادیان با بیان این که در این برنامه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، متخصصان، مدیران شهری و هنرمندان حضور دارند،گفت: هسته مرکزی شهر تهران - که حصار ناصری و تهران قدیم را در خود جای داده است - ظرفیت بسیاری برای توسعه گردشگری به لحاظ وجود ابنیه فاخر، آثار ارزشمند هنری و تاریخی، محله های قدیمی ، گذرها و... را دارد و می تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی حفظ میراث فرهنگی و تاریخی پایتخت را از اولویت‌های مدیریت شهری نام برد و توجه به توسعه گردشگری در بخش تاریخی پایتخت را علاوه بر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این صنعت در شناسایی فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی به گردشگران خارجی حائز اهمیت دانست.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت ۱۴ مهر که به نام "روز تهران " نامگذاری شده است، برگزاری نشست تخصصی گردشگری فرهنگی – تاریخی در حصار ناصری ، بازدید از نمایشگاه « اطفائیه تهران» و ابزار آلات قدیمی آتش نشانی در نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران، بازدید شهروندان از موزه های قرآن، مقدم و ثبت احوال تهران به صورت رایگان پیش‌بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ در نشست تخصصی گردشگری فرهنگی – تاریخی که روز شنبه (۱۴ مهر) ساعت ۱۵ در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار خواهد شد،از نقشه مینیاتوری گردشگری منطقه ۱۱ و پلاک های تاریخی گذرهای منطقه ۱۲ رونمایی مسی‌شود.
خانه تاریخی امیر بهادر (انجمن آثار و مفاخر فرهنگی) در خیابان ولی‌عصر (عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علی‌اکبر بشیری، شماره۷۱ واقع شده و شرکت تمامی علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت