توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

محمدی پور خبر د اد؛

تشدید نظارت بر توزیع سیمان در استان تهران

تهران رسانه | ثبت نام نکردن توزیع کنندگان سیمان در سامانه جامع تجارت و ثبت اسناد در سامانه به منزله تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.

تشدید نظارت بر توزیع سیمان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران گفت: هرگونه خرید و فروش سیمان از سوی واحد‌های تولیدی و عاملان عمده و خُرده فروشی علاوه بر دریافت کد بورسی منوط به ثبت نام در سامانه جامع تجارت است.
سعید محمدی پور معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران هرگونه خرید و فروش سیمان از سوی واحد‌های تولیدی و عاملان عمده و خُرده فروشی راعلاوه‌بر دریافت کد بورسی منوط به ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت و ارائه کد نقش دانست و گفت: عاملان با قید فوریت در سامانه ثبت نام کنند
محمدی پور گفت: در راستای مصوبات یکصد و سی و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار، و به منظور شفافیت عملکرد، واحدهای تولیدی و کلیه کارخانجات سیمان از اول تیرماه سال جاری مکلف به ثبت اطلاعات موجودی اولیه ، تولید ، فروش ، قیمت ، ورود و خروج در سامانه جامع تجارت بوده و ضمن فعال شدن شناسه سیمان و کلینکر در سیمان ، ملزم به اظهار تولید و سپس انتقال مالکیت در سامانه مذکور می باشند.
وی با بیان اینکه بازرسان سازمان صمت توزیع سیمان و فولاد را نظارت می کنند گفت: ثبت نام نکردن در سامانه جامع تجارت و ثبت اسناد در سامانه به منزله تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.
معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان تهران افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.irگزارش دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت