توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

پلیس رسانه؛

آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک در شرق تهران

تهران رسانه | فعالیت مراکز تعویض پلاک در شرق استان تهران آغاز شد.

آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک در شرق تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک شرق استان تهران خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت مراکز تعویض پلاک شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: با تو جه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان‌های شرق استان تهران همه مراکز تعویض پلاک در این استان از امروز شنبه ۹ مردادماه فعالیت خود را آغاز کردند.

سلیمانی افزود: همشهریان عزیز کما فی سابق جهت تعویض پلاک وسیله نقلیه خود از طریق سایت تعویض پلاک اقدام به دریافت نوبت نمایند نیم ساعت قبل از نوبت خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران گفت: آزمون عملی شهر هنرجویان متقاضی صدور گواهینامه رانندگی تمامی پایه‌ها با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است در ضمن آزمون آئین نامه رانندگی تا پایان وضعیت قرمز کرونا بی تعطیل می‌باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت