توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

دانشگاه رسانه؛

راه اندازی مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی ایران

تهران رسانه | تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به امضاء رسید.

راه اندازی مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی ایران

به گزارش تهران رسانه ؛ تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی و دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان در مراسمی به امضای دکتر بطحائی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و دکتر نامور مطلق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان رسید.
جلسه¬ی عقد تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و معاونـت آموزش¬های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی (سازمان سما) در روز سه¬شنبه مورخ 28/02/1400 در محل فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر بهمن نامور مطلق ریاست فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، دکتر سید محمد بطحایی معاونت آموزش¬های عمومی و مهارتی، دکتر مهدوی‌نور سرپرست امور توسعه¬ی آموزش¬های فنی حرفه¬ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ابوالفضل داودی رکن‌آبادی معاون علمی و هنری واحد دانشگاهی استاد فرشچیان برگزار گردید. این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و مهارتی در قالب تاسیس و راه‌اندازی دانشکده‌ی مهارت و کارآفرینی و مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ایرانی و صنایع خلاق منعقد شده است. بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی طرفین و توسعه همکاری‌ها به منظور مهارت‌افزایی مرتبط با موضوع دانشکده مهارت و کارآفرینی و مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ایرانی و صنایع خلاق از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.
تشکیل کارگروه و تنظیم برنامه‌ی عملیاتی برای اجرایی کردن مفاد این تفاهم‌نامه از جمله تاکیدات طرفین در این نشست بود. توسعه و گسترش مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ ایرانی، برگزاری رویدادهای مهارتی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، طراحی دوره‌های تخصصی آموزشی متناسب با سیاست‌های توسعه مهارت‌آموزی و اصل شایسته‌محوری، برگزاری رخدادهای علمی، پژوهشی و مهارتی مشترک و.... از جمله مفاد این تفاهم نامه بود. در پایان این نشست، طرفین با حضور در تالار آیینه فرهنگستان هنر، تفاهم‌نامه مذکور را که متشکل از 7 ماده بود امضا کردند تا مفاد مطروحه‌ی آن قابلیت اجرایی پیدا کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت