توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

رباط کریم رسانه؛

آغاز به کار ۲۶ واحد تولیدی در شهرستان رباط کریم

تهران رسانه | شش کارخانه ای که به طور کامل غیر فعال بودند و ۲۰ کارخانه ای که نیمه فعال بودند در شهرستان رباط کریم دوباره آغاز به کار نمودند.

آغاز به کار ۲۶ واحد تولیدی در شهرستان رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار رباط کریم گفت: با توجه به نوسانات قیمت ارز و مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده تمامی مسئولان شهرستانی باید صیانت از واحدهای تولیدی را اولویت کاری خود بدانند. نظام ملکشاهی در خصوص راه اندازی دوباره واحدهای تولیدی و خدماتی در سطح شهرستان بیان کرد: در سال گذشته با وجود همه مسایل و مشکلات اقتصادی اما توانستیم با اشتغالزایی برای 7 هزار و 500 نفر، 14 درصد بیش از سهمیه شهرستان اشتغالزایی کنیم و شش کارخانه ای که به طور کامل غیر فعال بودند و 20 کارخانه ای که نیمه فعال بودند دوباره آغاز به کار نمودند.
نماینده عالی دولت با بیان این که عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) باید سرلوحه امورات شهرستان قرار گیرد، بیان کرد: مسئولان باید خود را مکلف بدانند در سالی که مزین به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" است با استفاده از تمام ابزارها و اختیارات خود در راستای گره گشایی مشکلات تولیدکنندگان گام‌های جدی و مؤثر برداشته و ضمن پیگیری برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از این بخش، از تعطیلی کارخانه ها جلوگیری کرده و زمینه احیای دوباره واحدهای تولیدی که به هر نحو غیرفعال شده ‌اند را فراهم نماید.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت