توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

رباط کریم رسانه؛

بانوان رباط کریم داوطلب انتخابات شورای شهر شدند

تهران رسانه | در دو روز ثبت نام انتخابات در شهرستان رباط کریم، ۱۴ نفر از بانوان اعلام حضور نمودند که ۵ نفر از شهر پرند، ۸ نفر از بانوان ساکن شهر رباط کریم و یک نفر از زنان از شهر نصیرشهر اعلام داوطلبی نمودند.

بانوان رباط کریم داوطلب انتخابات شورای شهر شدند

به گزارش تهران رسانه ؛ فرماندار رباط کریم گفت: جوانان دیار کهن شهرستان برای داوطلبی در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر اعلام حضور کردند.
نظام ملکشاهی با اعلام حضور فعال جوانان علاقمند و تازه نفس برای داوطلبی در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بیان کرد: ثبت‌ نام از داوطلبان از روز گذشته با دستور وزیر کشور در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان دومین روز ۴۰ نفر که واجد شرایط بوده اند ثبت نام خود را نهایی کردند.
رییس هیئت اجرایی انتخابات در ادامه افزود: در روز گذشته ۲۰ نفر و در روز جاری ۲۰ نفر دیگر ثبت نام کردند که بیش ترین درصد داوطلبان مربوط به رده سنی ۳۶ تا ۴۶ سال بود که این مهم مایه مباهات است چرا که آینده کشور برای ساخته شدن نیاز به فعالیت پر شور جوانان دارد.

نماینده عالی دولت با اشاره به تعدادحضور بانوان در دومین روز ثبت نام انتخابات اظهار کرد: در دو روز ثبت نام انتخابات تاکنون ۱۴ نفر از بانوان اعلام حضور نمودند، که ۵ نفر از شهر پرند، ۸ نفر از بانوانساکن شهر رباط کریم و یک نفر از زنان از شهر نصیرشهر اعلام داوطلبی نمودند.
وی در ادامه نقش زنان را در تحقق حماسه سیاسی و اجتماعی در خانواده ها بی بدیل دانست و افزود: حماسه ای خلق نمی شود مگر اینكه زنان با بصیرت و هوشمندی، اندیشه ای را همراهی و هدایت كنند کما این که بخش اعظمي از تحقق حماسه سياسي مورد نظر مقام معظم رهبری (مد ظله)، به حوزه بانوان و نقش تعيين كننده زنان باز می گردد و اگر می بینیم كه نظام جمهوری اسلامی در قله های عزت و اقتدار می درخشد به واسطه حضور بانوان همیشه در صحنه است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت