توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

هنر رسانه؛

نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستانی در پاکدشت

تهران رسانه | نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستانی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) پاکدشت برپا شد.

نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستانی در پاکدشت

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستانی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) پاکدشت برپا شد.

حمید محسن وند روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه به همت گروه نقاشی و سوخته نگاری هنرمندان افغانستانی مقیم پاکدشت در نگارخانه کمال‌الملک فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهرستان و با عنوان " نمایشگاه پامیر" برگزار شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری مرکز فرهنگی هنری پناهندگان استان تهران، اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و اداره اتباع و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت برپا شده، ۶۵ اثر از ۲۱ هنرمند افغانستانی مقیم پاکدشت به نمایش درآمده است.

وی گفت: آثار نقاشی ارائه شده در این نمایشگاه با موضوع آزاد و با تکنیک‌های رنگ روغن، سیاه قلم، سوخته نگاری و مداد رنگی به تصویر درآمده و به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان است.
محسن وند هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت فرهنگی هنری مهاجرین افغانستانی و ارتباط مؤثر آنان با هنرمندان ایرانی اعلام کرد.
نمایشگاه هنرمندان افغانستانی مقیم پاکدشت به مدت یک هفته در فرهنگسرای امام خمینی(ره) واقع در بلوار رحیمی پذیرای علاقمندان است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت