توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

دوشنبه 1403/06/26

مسئول حوزه بسیج هنرمندان رباط کریم خبر داد؛

فعالیت ۲۵۰ هنرمند در کانون بسیج هنرمندان رباط کریم

مسئول حوزه بسیج هنرمندان رباط کریم از فعالیت ۲۵۰ هنرمند در قالب ۹ گروه هنری با هدف تحقق و دستیابی به اهداف سازمان بسیج هنرمندان خبر داد .

فعالیت ۲۵۰ هنرمند در کانون بسیج هنرمندان رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ جعفر کهن اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵۰ هنرمند در قالب ۹ گروه هنری با هدف تحقق و دستیابی به اهداف سازمان بسیج هنرمندان در این حوزه به فعالیت مشغول هستند.

کهن در ادامه در تشریح اهدف این حوزه گفت: هدف عمده ما استفاده از ظرفیت هنرمندان برای انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی است و در این راستا از فعالیت هنرمندان شهرستان در قالب گروه های ۹ گانه بهره مند شده ایم.

وی با اشاره به اینکه احیای ظرفیت های فرهنگی شهرستان رباط کریم و هدفمند کردن برنامه های فرهنگی با رویکرد مردم محور از مهمترین رسالت و وظیفه این تشکل است افزود: در این زمینه همراهی هنرمندان لازمه دستیابی به این امر مهم خواهد بود.

مسئول حوزه بسیج هنرمندان رباط کریم از همکاری هنرمندان شهرستان رباط کریم در برگزاری برنامه های فرهنگی و بروز استعداد های درخشان استقبال کرد و گفت: هنرمندان عزیز رباط کریم، نصیر شهر و پرند جهت همکاری و سازمان دهی در کانون هنرمندان با دارا بودن یکی از شرایط زیر می تواند به عنوان هنرمند داوطلب عضو این کانون باشند.

کهن در تشریح شرایط عضویت اظهار داشت: فارغ التحصیل بودن در یکی از مقاطع رشته های هنری، داشتن اثر هنری در یکی از رشته های هنری، کسب رتبه در یکی از جشنواره ها و مسابقات هنری-ادبی (استانی، کشوری ، بین المللی)، گواهینامه معتبر از سازمان های هنری و ادبی و سایر مراکز و موسسات آموزش هنری، سابقه تدریس در یکی از رشته های هنری-ادبی، داشتن گواهی نامه معتبر از عضویت در یکی از انجمن ها یا گروههای هنری ادبی، فارغ التحصیلی در یکی از مقاطع رشته های هنری و داشتن شهرت هنری و ادبی در جامعه(شهر، استان ، کشور) جهت عضویت و ثبتنام الزامی است.

کهن مراحل درخواست عضویت در کانون را مراجعه به کانون بسیج هنرمندان مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم، تکمیل فرم اطلاعات فردی، ارائه مدارک برای تشکیل پرونده شامل؛ ۲ قطعه عکس، فتوکپی کارت ملی یا شناسنامه، فتوکپی مدرک تحصیلی و فتوکپی مدرک دال بر داشتن یکی از شرایط احراز هنرمندی اعلام کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت