آگهی رسانه؛
خرید رپورتاژ آگهی «تهران رسانه» از تریبون
تهران رسانه | خرید رپورتاژ آگهی در «تهران رسانه» میتواند تاثیرات بهتر و مطلوب تری را بر تبلیغات برند یا کسب و کار شما داشته باشد.
امروزه افراد راحتتر و دقیقتر از گذشته میتوانند تبلیغات خوب را از تبلیغات بد یا به عبارتی تبلیغات واقعی را از تبلیغات غیر واقعی تشخیص دهند، به همین دلیل است که شرکتهای تبلیغاتی به دنبال روشهایی هستند که بتوانند بیشترین و بهترین تاثیر را در میان جامعه داشته باشند. بنابراین خرید رپورتاژ آگهی میتواند تاثیرات بهتر و مطلوب تری را بر تبلیغات یک برند یا کسبوکار داشته باشد. از این رو سفارش رپورتاژ آگهی میتوانند بدون ایجاد فضای تبلیغاتی تحمیل شونده و منفی، تعامل مطلوبی را با مخاطبان خود داشته باشند و داستان برندها و کسب و کارها را برای مشتریان خود بازگو کنند. همچنین با ارتقای سطح ارتباطات مثبت و موثر بین یک کسبوکار با مخاطبان خود میزان وفاداری مشتریان نیز قطعا افزایش مییابد که مشتری شدن بازدیدکنندگان بسیار پراهمیت است.
رپورتاژ آگهی چیست ؟
قبل از خرید رپورتاژ آگهی لازم است بدانیم که رپورتاژ آگهی ابزاری است تا کاربرانی که با برند و یا خدمات شرکت شما در فضای وب ناآشنا هستند را با شما آشنا میکند و آنها را ترغیب مینمایند تا از محصولات و خدمات برند شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند. در واقع آنها را از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل میکند. خرید رپورتاژ آگهی از بهترین روشهایی است که باعث میشود سطح اعتماد به برند و کسب و کارها بالا رود تا تبلیغات اثر بخشتر ظاهر شوند .
توصیه میشود که یک رپورتاژ آگهی موثر توسط مجموعههای حرفهای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخشتر و مفیدتر باشد. ازاین رو کاربران و بازدیدکنندگان سایتهای رسانهای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر میشوند، هرگز احساس نمیکنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفتهاند، بلکه احساس میکنند که توانستهاند یک محصول جدید را کشف کنند. حس بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول یا خدمات نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفهای گرفته میشود که این مهم همان جادوی رپورتاژ آگهی است.
امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی در عرصهی رسانههای دیجیتال ایفا میکند و یکی از بخشهای حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. از دیگر مزیتهای یک رپورتاژ حرفهای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز میشود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است. یک محتوای تخصصی میتواند ابعادی خاص از برند را به گونهای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود.
چگونگی خرید رپورتاژ آگهی!
شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تریبون از خدمات تخصصی و حرفهای این مجموعه برای رشد برند تجاری خود بهرمند شوید.
از آنجا که رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری در دنیای امروز بویژه در ایران گزینهای بسیار مناسب برای بالا بردن اعتبار برند محصول یا خدمات شرکتی است بنابراین انتخاب دقیق و اثرگذار بسترهای انتشار (سایتهای پربازدید و معتبر ) از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. تریبون این امکان را برای برندها و شرکت فراهم کرده تا بتوانند علاوه بر تولید رپورتاژهای تخصصی آنها را در رسانههای معتبر و تاثیر گذار منتشر کند و در این راستا تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی را طوری درنظر گرفته است که بتوانید به صرفه ترین کمپین را برای اهداف متفاوت سئو و برندینگ خود ایجاد کنید. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تریبون از پکیجهای جذاب و فوق العاده رپورتاژ آگهیها مطلع شوید و از مزایای آن بهرهمند گردید.
تریبون چیست؟
تریبون یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است که در سال ۹۸ ذیل مجموعه تبلیغات آنلاین یکتانت ایجاد شده است. تریبون یک پلتفرم بین رسانهها و کسبوکارهایی است که قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارند. تریبون میتواند کار توزیع و انتشار اخبار کسبوکارها و رپورتاژ آگهی آنها در رسانهها را ارزان تر و با خدمات بهتری ارائه کند. تریبون تلاش کرده است تا با به خدمت گرفتن فناوری و مدلهای تجاری کارآمد، فضای رپورتاژ آگهی در کشور را بهینهتر سازد. تلاش اصلی ما در تریبون آن است که همه فعالان این عرصه یعنی کسبوکارها، رسانهها و آژانسهای تبلیغاتی بتوانند بهینهتر و کارآمدتر در این عرصه فعالیت کنند.
چگونگی قیمتگذاری پکیج رپورتاژ آگهی در تریبون؟
قیمت پکیجهای رپورتاژ آگهی در تریبون بر اساس تعرفههای رسمی اعلام شده از سوی رسانههای خرید رپورتاژ خبری و آگهی میباشد اما با خرید از سایت تریبون میتوانید از تخفیفهای مناسبتی تریبون هم بهرمند شوید و بسته به حجم و تعداد دفعات سفارش رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری از تخفیفهای بیشتری استفاده نمایید. خرید رپورتاژ آگهی از تریبون و بهرمندی از گزینههای جذابی که در این پلتفرم برای کاربران در نظر گرفته شده است، هزینه رپورتاژ آگهی را کاهش داده و در هزینههای شرکتی صرفه جویی خوبی صورت میگیرد. خدمات جذاب رایگان دیگری نظیر جایگاههای خبری و رپورتاژ آگهی رایگان و پایشگر خودکار نیز برای شما محفوظ است که در بالاتر به اشاره شده است.
پیشنهاد ویژه تریبون برای خرید رپورتاژ آگهی!
در حال حاضر به مناسبت راه اندازی تریبون با خرید پکیجهای رپورتاژ آگهی از بالاترین سطح تخفیفها بهرمند شوید، کافی است به پنل تریبون مراجعه نموده و در جریان قیمتها و تعرفه رپورتاژ آگهی قرار بگیرید. دراین پنل برای رفاه حال مشتریان پکیجهایی معرفی شده که در کنار رسانههای خوب و معتبر در قالب یک مجموعه با قیمتهای عالی آماده ارائه خدمات ارزشمند در حوزه رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری به شرکتها و برندهای تجاری میباشد .
برخی چالشهای حوزه رپورتاژ
در ادامه به تعدادی از چالشهای متداول و شایع در این زمینه میپردازیم:
۱) عدم رعایت استانداردهای گوگل
عدم رعایت استانداردهای گوگل و جریمه شدن توسط این کمپانی بزرگ از چالشهای شایع این صنعت است .
برای جلوگیری و پیشگیری از این فرایند چالشی کسب اطلاع از قوانین و چارچوبهای اساسی گوگل است سپس انتخاب یک پلتفرم انتشار رپورتاژ مناسب است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب صحیح یک پلتفرم خرید رپورتاژ میتواند مانع از جریمههای گوگلی برای شرکتها و برندها باشد.
۲) تولید محتوای تکراری
چالش بعدی استفاده و تولید محتوای تکراری در سایتهای مختلف است که باعث میشود تا اعتبار سایت شرکت و کسب و کارها بشدت پایین بیاید، بنابراین میتوان نتیجه گرفت که انتخاب محتوا و چگونگی تولید محتوای تخصصی و غیر تکراری نقش بسزایی در افزایش اعتبار رپورتاژها دارد. از این رو تولید محتوای حرفهای و تخصصی و قطعا غیر تکراری ضامن موفقیت تبلیغات سایتها میباشد.
به عبارت دیگر هدف از خرید رپورتاژ افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوهای گوگل است که نباید به سادگی این هدف را دست خوش فریبکاریها و تبلیغات کاذب شرکتهای تبلیغاتی کرد، بنابراین اهمیت مراجعه به شرکتها و پلتفرمهای حرفهای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی میباشد.
۳) عدم شفافیت در بیان تعرفههای رپورتاژ
از دیگر چالش های این صنعت عدم شفافیت در بیان تعرفه رپورتاژ آگهی به مشتریان است. بدین ترتیب که اغلب شرکتهای تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمیرسانند و یا با نادیده گرفتن حقوق رسانهها در صدد جلب مشتریان بیشتری میباشند.
در پلتفرم و پنل تریبون قیمت رپورتاژ آگهی ها طبق روال عرف خبرگزاری ها در نظر گرفته شده است و با ایجاد پکیجهای فوق العاده و استثنایی و ارائهی خدمات حرفهای مطابق با استانداردهای این صنعت شرایطی ایجاد شده که مشتریان میتوانند با بهرمندی از تخفیفهای متنوع و بستههای تخفیفی جذابی که برای سفارشات در نظر گرفته است به شایستگی بهرمند شوند و رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد.
در پایان باید به این نکته توجه شود که تریبون تنها پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در ایران است که تلاش کرده به معنای واقعی یک پلتفرم بوده و تلاش کرده مزایای واقعی این مدل کسبوکار را در خدمت کسبوکارها قرار داده تا در اجرای کمپینهای تبلیغاتی خود، قدم موثری در جهت جلوگیری از هدر رفت هزینه رپورتاژ آگهی بردارند.
ویژگیهای یک رپورتاژ خوب و اثربخش
محتوای خلاقانه و منحصر به فرد میتواند ارزش یک رپورتاژآگهی را بالا ببرد. برای تولید یک محتوای حرفهای باید به اندازه کافی وقت و انرژی صرف کرد تا محتوای تولید شده ارزشمند باشد. زیرا یک رپورتاژ تخصصی میتواند شخصیت و هویت برند شرکت و کسب و کار مورد نظر را قوت ببخشد و بسیار قوی جلوه کند از این رو اعتبار برند افزایش بیشتری مییابد. از این رو خلق یک داستان خلاقانه در تولید محتوا به نفع برند شرکت مورد نظر است که باید درنظر گرفته شود، بنابراین اهمیت تولید محتوا همین جا بیش از قبل مشخص میشود.
از آنجا که سهم بازار سنتی روز به روز کاهش مییابد و جای خود را به دنیای دیجیتال مارکتینگ میدهد بهتر است که در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید. چرا که رقابت بالا در دنیای دیجیتال مارکتیگ سبب شده تا در راستای کاهش هزینههای تبلیغاتی و هزینه رپورتاژ آگهی وهمچنین افزایش سود و درآمد برخی از شرکتهای فعال در این حوزه تلاش میکنند تا با ارائهی پیشنهادهای جذاب و کم هزینه، جذابیت بیشتری را برای شرکتها ایجاد کنند تا گوی این مسابقه و رقابت مارکتینگی را از آن خود کنند، لذا بررسی دقیق و تحلیل پلتفرمهای خرید رپورتاژ خبری و آگهی میتواند کمک شایانی به جلوگیری از هدر رفت هزینه خرید رپورتاژ آگهی کند.
لینک خرید رپورتاژ آگهی «تهران رسانه» از تریبون
- دوشنبه 1399/10/29 07:51
- گروه خبری : تریبون
- کد خبر : 4240
- چاپ
- منبع : تریبون