توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

عبدالهی خبر داد؛

معارفه اعضای مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان تهران

تهران رسانه | احکام اعضای جدید مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان تهران توسط مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تقدیم شد.

معارفه اعضای مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ روح الله عبدالهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اولین جلسه اعضای جدید مجمع کانون های فرهنگی، تبلیغی استان با حضور حجت الاسلام سهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام سهرابی ضمن تبریک به اعضای جدید مجمع کانون های فرهنگی، تبلیغی استان تهران،مجمع جدید را منشا تحولات قابل توجه و اثربخش در فضای کانون ها دانست و خاطر نشان کردند که باور واقعی سازمان تبلیغات اسلامی نقش و فعالیت های مردمی است و باور ما این است تا زمانی که مردم به میدان تبلیغ دین نیایند؛ بار پیشبردهای دینی شکل نمیگیرد و باید مردمی سازی به رسمیت بشناسیم و حتما ظرفیت های مردمی از آسیب های مردمی به مراتب بیشتر است.
عبدالهی گفت: در ادامه این جلسه ریس جدید مجمع پیشنهاداتی در خصوص بکارگیری ظرفیت همه اعضا اصلی و علی البدل در جلسات و همچنین
تشکیل و راه اندازی کارگروه‌های تخصصی ارایه و ایجاد اتحادیه کانون‌های فرهنگی، تبلیغی را از برنامه های پیشرو مجمع جدید اعلام کرد.
وی گفت: در پایان این جلسه نیز از زحمات حسنعلی ذوالفقاری رئیس سابق مجمع کانون های فرهنگی،تبلیغی استان تهران تجلیل بعمل آمد و احکام اعضای جدید این مجمع توسط مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران تقدیم شد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت