معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

جمع آوری و انتقال فاضلاب در استان تهران

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

فعالیت ۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران

جمعه 1403/07/27

سهرابی خبر داد؛

ارائه خدمات جهادی به ۱۳ بیمارستان در استان تهران

تهران رسانه | به ۹ بیمارستان در شهر تهران، دو بیمارستان در ری، یک بیمارستان در لواسان و یک بیمارستان در دماوند توسط نیروهای جهادی اعم از مردم عادی، طلبه و … خدمات ارائه می‌شود.

ارائه خدمات جهادی به ۱۳ بیمارستان در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از ارائه خدمات جهادی به ۱۳ بیمارستان تهران در عملیات بزرگ سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی در جلسه کارگروه قرآن و تشکل‌ها و هیئات مذهبی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران و اعضا کارگروه قرآن و تشکل‌ها و هیئات مذهبی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات بزرگ نیروهای جهادی با عنوان سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» از ۱۳ آبان در استان تهران هم زمان با سراسر کشور آغازشده و تا ۱۳ دی ماه سالروز شهادت این شهید ادامه خواهد داشت.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تمام فعالیت‌های خود را حول این عملیات بزرگ انجام داده و به نام سردار دل‌ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» سعی در ارائه خدمت به مردم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این عملیات در جهت توسعه و تعمق بخشی و ارائه خدمات اجتماعی به مردم در شرایط شیوع کرونا با محوریت منویات حضرت آقا با هماهنگی با ستاد کرونا و اعزام نیروهای جهادی به بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

سهرابی گفت: اکنون به ۱۳ بیمارستان در سطح استان تهران، که هشت الی ۹ بیمارستان در شهر تهران و نیز دو بیمارستان در ری، یک بیمارستان در لواسان و یک بیمارستان در دماوند است، توسط نیروهای جهادی اعم از مردم عادی، طلبه و … خدمات ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای جهادی در این عملیات به طور سه شیفت پای کار هستند و در صورت نیاز بیمارستان‌ها نیروهای جهادی آمادگی دارند، به بیمارستان‌های بیشتری خدمت رسانی کنند.

سهرابی گفت: در این طرح همچنین اقلام ضروری در شهرستان‌های استان تهران با قیمت‌های بسیار پایین به خانواده‌های کم بضاعت ارائه می‌شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

تهران رسانه | با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

تهران رسانه | در بخش های مرکزی شهر تهران پلیس راهور می تواند از دوچرخه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت