توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

هنر رسانه؛

بازدید از«کارما»ی مهتاب رخصتی به صورت مجازی

تهران رسانه | نمایشگاه «کارما» با آثار هنرمند نقاش و ترانه سرای تهران در نگارخانه مجازی راه اندازی شد تا علاقمندان به این سبک نقاشی بتوانند از نمایشگاه این هنرمند بصورت مجازی بازدید به عمل آورند.

بازدید از«کارما»ی مهتاب رخصتی به صورت مجازی

به گزارش تهران رسانه ؛ مهتاب رخصتی هنرمند این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: برگزاری این نمایشگاه بصورت مجازی به روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران گفت:این سبک اثر نقاشی از علایق شخصی‌ام است. زیرا معتقدم این مجموعه نقاشی با خطوط دوار ورنگهایی که دایره وار به دور هم نقش بسته اند که اشاره ایست به قانون «کارما»، سعی دارد «ما» را به خودمان«یادآوری» کند تا بهتر نگاه کنیم و از کنار بغضی بی‌تفاوت رد نشویم و باعث شکستنی نباشیم. و گاهی بیندیشیم : هرآنچه کنیم به خودو زندگیمان بازمی‌گردد..چه "عشق"باشد و چه "نفرت" چه خوب باشد و چه بد...«حتما بازمی‌گردد» .شاید باور کنیم حتی حس های ناپایدار و بلاتکلیف در چرخه ای پایدار و حساب شده به اتفاقی در هستی تبدیل می‌شود .
مهتاب رخصتی در ادامه درباره برگزاری مجازی این نمایشگاه اظهار داشت : با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا، با پیگیری و همکاری خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برآن شدم تا نمایشگاه خود را به صورت اختصاصی و مجازی از طریق نگارخانه مجازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار کنم.
رخصتی ضمن دعوت از علاقمندان به این سبک از هنر نقاشی برای بازید از نمایشگاه خود گفت:
مجموعه «کارما» از دریچه رنگ و خیال و فلسفه نگاهی دارد به دنیای پیرامون با قلم وتفکر «مهتاب رخصتی»؛ دانش آموخته رشته گرافیک و تصویرگری که بعد از حدودا بیست سال تجربه و اجرا در زمینه نقاشی، با تکنیکها و سبکهای مختلف تصویرگری کتابهایی برای کودکان ، فعالیت در زمینه تبلیغات شهری که امروز تقدیم هنردوستان عزیز می‌شود.
مهتاب رخصتی متولد خردادماه1361-طراح گرافیک(17سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغات شهری-ورزشی- موسیقی) و یکی از تصویرگران خوب در حوزه کودک است . او همکاری به عنوان تصویرگر با انتشارات درایت، سبزآرنگ ،ساحل و تصویرسازی مجله های مرتبط با کودک از جمله مجله خانواده ، جدول و ساحل را در کار نامه هنری خود دارد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت