توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

علیزاده خبر داد؛

تولید برنامه «هنر در شهر» در استان تهران

تهران رسانه | برنامه «هنر در شهر» با هدف مطالبه گری اهداف انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر و اطلاع رسانی تمام اتفاقات فرهنگی هنری استان تهران تهیه و تولید خواهد شد.

تولید برنامه «هنر در شهر» در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمدرضا علیزاده تهیه کننده این برنامه فرهنگی گفت: برنامه "هنر در شهر" در نظر دارد با بررسی وضعیت فرهنگی و هنری استان تهران نسبت به آنچه اهداف انقلاب و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه بوده جامه عمل بپوشاند و آن را از مسئولین و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر مطالبه کند.

علیزاده در ادامه با تاکید بر ضعف سیستم اطلاع رسانی حوزه فرهنگی و هنری در سطح استان تهران گفت؛ "برنامه هنر در شهر" در نظر دارد در این زمینه نیز پویا باشد و هر آنچه در حوزه فرهنگ و هنر در تهران به نمایش گذاشته شده را بطور جامع اطلاع رسانی کند تا انگیزه و پویایی هنرمندان نیز در این زمینه افزایش یابد.

تهیه کننده مجله فرهنگی هنری "هنر در شهر" در ادامه گفت:شنیدن صدای منتقدین حوزه فرهنگ و هنر، بررسی نقاط ضعف و قدرت حوزه فرهنگ از دیگر اهداف این برنامه است که با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولین امیدواریم در این زمینه راهگشا باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اهداف این برنامه اهمیت ویژه حفظ مدافع فرهنگ است ، پویش فرهنگی با مسائل روز جامعه می تواند تحقق رسیدن به این هدف باشد که بدون همیاری مسئولین، اهالی قلم و رسانه در حوزه فرهنگ میسر نمی باشد.

محمدرضا علیزاده تهیه کننده مجله فرهنگی و هنری "هنر در شهر" در پایان گفت: دست اندرکاران این برنامه تلاش دارند در راستای اهداف برنامه، راهکارهای عملی در جهت تحقق تاکیدات، منویات و دغدغه های رهبرمعظم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر ارائه نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت