توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

احمدی اظهار نمود؛

پرهیز از هرگونه توهین و تهمت در انتقادات سیاسی

تهران رسانه | همیشه انتقاد موجب بالندگی و پویایی جامعه می شود ولی تخریب و توهین باعث چند دستگی و اختلاف خواهد شد.

پرهیز از هرگونه توهین و تهمت در انتقادات سیاسی

به گزارش تهران رسانه ؛ یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه توهین و تهمت در طرح انتقادات سیاسی عنوان کرد: حتما انتقاد خواهیم کرد و جلوی تخلفات ایستادگی می کنیم ولی هرگز مسئولین را مورد توهین قرار نخواهیم داد و افرادی که اینکار را انجام دهند رفتار پسندیده ای نخواهند داشت.

محمدرضا احمدی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره پرهیز از توهین در ادبیات سیاسی خطاب به مسئولین گفت: تاکنون تمام فرمایشات حضرت آقا منشعب از آیات قرانی و احادیث بوده است، حضرت علی (ع) می فرمایند: ذَکِّ قلبَکَ بالأدبِ یعنی قلبت را با ادب فروزان کن، بر همین اساس قرار نیست هر لحن و هر توهینی را در گفتار خود به کاربگیریم؛ بلکه باید در گفتار خود ادب را رعایت کنیم، هرچند ممکن است برخی مسئولین مواضعی داشته باشند که خوشایند ما نباشد ولی نباید با توهین جایگاه ها را تضعیف کنیم.

نماینده مردم رشت عنوان کرد: همیشه انتقاد موجب بالندگی و پویایی جامعه می شود ولی تخریب و توهین هم باعث چند دستگی و اختلاف می شود، حضرت آقا بسیار دقیق اشاره فرمودند، قرار نیست نمایندگان و مسئولین در بیان نقد خود توهین کنند چرا که توهین اصلا امری پسندیده ای نیست، اگرچه باید انتقاد کرد و سوال پرسید ولی باید از هتک حرمت ها نیز پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: اگر این هتک حرمت ها در جامعه رواج پیدا کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود، اگر نیت ما در بیان نقد کار برای خدا، رفع مشکلات و سازندگی کشور است باید از زبان لین استفاده کنیم، حتما انتقاد خواهیم کرد و جلوی تخلفات ایستادگی می کنیم ولی هرگز مسئولین را مورد توهین قرار نخواهیم داد و افرادی که اینکار را انجام دهند رفتار پسندیده ای نخواهند داشت، به عقیده من تذکر حضرت آقا بسیار به جا بود ما تابع فرمایش ایشان خواهیم بود و از آن اطاعت خواهیم کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت