توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

رباط کریم رسانه؛

کشف سرکه تقلبی در شهرستان رباط کریم

تهران رسانه | با تلاش کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم، یک کارگاه بزرگ غیرمجاز تولید سرکه تقلبی در روستای «وهن آباد» شناسایی و پلمب شد.

کشف سرکه تقلبی در شهرستان رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان رباط کریم از کشف ۱۰ هزار لیتر سرکه تقلبی در روستای «وهن آباد» این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه بزرگ غیرمجاز توسط کارشناسان بهداشت پلمب شد.

فخرالسادات امامی در خصوص تشریح جزئیات کشف و شناسایی این کارگاه بیان داشت: با تلاش کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم این کارگاه بزرگ غیرمجاز تولید سرکه تقلبی در روستای «وهن آباد» رباط کریم شناسایی و پلمب شد.

امامی افزود: سرکه‌های تولیدی در این واحد به صورت کاملاً غیرمجاز، بدون علامت استاندارد و غیربهداشتی تهیه شده و در آن از اسید استیک که محصولی غیرمجاز برای تولید سرکه است استفاده شده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رباط کریم در ادامه عنوان داشت: مخازن موجود در این کارگاه غیر مجاز حاوی ۴ هزار لیتر سرکه قهوه‌ای و ۶ هزار لیتر سرکه سفید و انبوهی ملزومات بسته بندی تقلبی بود.

وی از شهروندان خواست هنگام خرید حتماً از استاندارد و بهداشتی بودن محصول اطمینان حاصل کنند و همچنین در صورت اطلاع از اماکنی که به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی اقدام به تولید مواد خوراکی می‌کنند سریعاً مراتب را با مسئولان بهداشتی و نظارتی در میان بگذارند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت