توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

بزودی از شبکه سه سیما؛

مسابقه بزرگ «زوجینو» در راه است

تهران رسانه | مسابقه بزرگ «زوجینو» در راستای شناخت و تعامل میان زوجین و با نگاه خانواده محور از شبکه سوم سیما در آبان ماه امسال پخش خواهد شد.

مسابقه بزرگ «زوجینو» در راه است

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومی مسابقه بزرگ زوجینو، مسابقه زوجینو از بخش‌های متنوعی همچون، آشپزی، کد نیم، بازی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، آیتم نمایشی، چاله ابر و...در فضایی کاملا با نشاط و دوستانه برخوردار است که قرار است این روزها روی آنتن شبکه نمایش داده شود.
مسابقه ای در راستای شناخت و تعامل میان زوجین، بازنمایی خلاقیت زوجین و نگاهی نو به زندگی، مدیریت بحران در زندگی ، کسب در آمد و ترویج استفاده از کالای ایرانی، مدیریت اقتصاد خانواده و...با نگاه خانواده محور از شبکه سوم سیما در آبان ماه امسال پخش خواهد شد.
برنامه زوجینو در روزهای شنبه الی چهارشنبه درهشتاد قسمت به تهیه کنندگی حامد خانی پخش خواهد شد که در این راستا 140 زوج در طول این شب ها دو به دو با هم به رقابت می‌پردازند و حضور تماشاگران و مهمتر از همه حضور باربد بابایی، مجری محبوب کشور به جذابیت دوچندان این برنامه کمک خواهد کرد.
حضور و نظر کارشناسانه روانشناسان، جامعه شناسان، کارشناسان آسیب‌های اجتماعی و سلبریتی‌ها و زوج‌های خاص از جمله موارد مهمی است که ارزش محتوایی این برنامه را بالا خواهد برد.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به وب سایت رسمی برنامه به آدرس www.zojino.com یا پیج اینستاگرامی zojinotv مراجعه کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت