توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

پلیس رسانه؛

کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در تهران

تهران رسانه | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۱۵ هزار و ۹۵ قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ علی ولیپور گودرزی روزشنبه اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در شرق تهران فردی لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش پایین تر تهیه و پس از بسته بندی با لوگوی شرکت های معروف به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کرمان شد، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که متهم در طبقه همکف ساختمان محل سکونتش بسته بندی های لوازم بهداشتی و آرایشی را تغییر می‌دهد.

این مقام انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به مخفیگاه وی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم ۳۹ دستگاه لیبل زن برقی و ۵ هزار و ۷۸۳ قوطی خالی و ۱۵ هزار و ۹۵ لوازم آرایشی و بهداشتی دارای ارزش پایین کشف شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی اش اعتراف کرد، گفت : متهم اظهار کرد، لوازم آرایشی و بهداشتی را در جعبه و قوطی های جدید بسته بندی و پس از لیبل زنی و نصب لوگو های برند با ارزش بالاتری در بازار مصرف توزیع می کرده‌است.

وی در پایان به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره کرد و ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت