توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

رباط کریم رسانه؛

رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی در رباط کریم

تهران رسانه | ۲ هکتار از اراضی ملی واقع در پلاک پرندک شهرستان رباط کریم رفع تصرف شد.

رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی در رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از رفع تصرف 2 هکتار اراضی ملی واقع در پلاک پرندک شهرستان رباط کریم خبرداد.

حسن مسعودی با اعلام این خبر افزود: این اراضی با صدور دستور قضائی دادستان شهرستان رباط کریم و در اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع از ید متصرف که اقدام به شخم و شیار کرده بود خارج و به دولت بازگردانده شد.

وی ادامه داد: عملیات بازپس گیری این اراضی با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی غرب استان تهران و همکاری نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمد و تمامی مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

مسعودی با بیان اینکه حفاظت از عرصه های ملی جزو اولویت های مهم مجموعه منابع طبیعی بشمار می رود اظهار داشت: عرصه های ملی جزو انفال و متعلق به تمامی نسل هاست که در این خصوص با متعرضان به این عرصه ها بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت می گیرد.

این مقام مسئول به تعامل خوب ایجاد شده با دستگاه قضائی اشاره کرد و در این باره بیان داشت: خوشبختانه شاهد حمایت های لازم از سوی دستگاه قضائی در ارتباط با حفاظت از عرصه های ملی هستیم و در سایه تعاملات خوبی که با مقامات قضائی وجود دارد تاکنون اقدامات موثر و مفیدی در خصوص مبارزه با پدیده زمین خواری و کوتاه شدن دست متصرفان از عرصه های ملی انجام شده است.

وی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی، فوراً مراتب را از طریق سامانه 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت