معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

جمع آوری و انتقال فاضلاب در استان تهران

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

فعالیت ۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران

جمعه 1403/07/27

ناصر عباسی دزفولی خبر داد؛

توسعه ۶ هزار متری بیمارستان امام حسین(ع) در بهارستان

رییس بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان با اشاره به تصویب توسعه ۶ هزار متری بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان گفت: ۱۰۰ تخت دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان اضافه خواهد شد.

توسعه ۶ هزار متری بیمارستان امام حسین(ع) در بهارستان

به گزارش تهران رسانه ؛ ناصر عباسی دزفولی بعد از ظهر یکشنبه در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: بحث درمان به دلیل اینکه یک بحث چالش برانگیز و تخصصی است باید در انعکاس اخبار نهایت دقت و توجه صورت بگیرد.

عباسی دزفولی در ادامه افزود: بسیاری از مواقع مواردی به نفع بیمار است اما مثلا در بیماران اورژانسی فرصتی برای توجیه بیمار نیست که این توجیهات انجام شود لذا این مسئله می تواند چالش و شکایت و ناراحتی ها را بین بیمار و کادر درمانی به وجود بیاورد لذا زمانی که قرار است یک خبر از لحاظ درمان خبری شود بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد سپس به انعکاس آن اقدام شود چرا که سبب عدم اعتماد به کادر درمانی می شود در برخی مواقع این اعتماد شکسه شود و سبب عدم اعتماد بین مریض و پزشک شویم مشکل زیادی نمود پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان پس از راه اندازی با مشکلات بسیاری از جمله ساختمان و تامین نیرو و تجهیزات روبرو بوده است گفت: همانطور که می دانیدبیمارستان راه انداختن پروژه بسیار بزرگی است و رییس بیمارستان علاوه بر مدیریت کادر درمانی مثل یک شهردار باید عمل کند چرا که هر کاری که در شهر انجام می شود در بیمارستان نیز باید صورت بگیرد با این تفاوت که در بیمارستان این کارها خطیرتر و مهم تر هستند.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان بیان داشت:در ابتدای امر ۲ راه حل داشتیم که اعلام کنیم تنها در صورتی به خدمت مشغول می شویم که یک بیمارستان مجهز داشته باشیم و یا بیمارستان را با همان شکل تحویل بگیریم و به تدریج برای حل مشکلات اقدام کنیم لذا پس از پیگیری مشکلات فنی و مشکل مردم که تخت بستری نداشتند تصمیم گرفتیم که این بیمارستان را با همه مشکلات تحویل بگیریم و سپس به مرور زمان به تکمیل و تجهیز آن بپردازیم که خوشبختانه سریع تر از انتظار ما این جا راه اندازی و با سرعت بخش ها افتتاح و بخش های «سی سی یو» و «آی سی یو» بلوک زایمان راه اندازی شدند ولی در این حین کمی کاستی های وجودداشند وتعداد کادر درمانی کم بود و پیگیر شدیم و به تدریج این مشکلات مرتفع شد.

وی با بیان اینکه این مشکلات هنوز هم وجود دارد گفت: یک بخش مهم دیگر این بیمارستان که هنوز تکمیل نشده است بخش «ان آی سی یو» یا بخش نگهداری نوزادان است و آخرین بخش نیز بخش اطفال بود که یکم شهریور مورد افتتاح قرار گرفت.

عباسی دزفولی گفت: بخش های «آندوسکوپی» و« سی سی یو» واتاق عمل با ۵ اتاق تا راه اندازی شده که ۳ اتاق در حال حاضرفعال و ۲ اتاق دیگر به دلیل کمبود تجهیزات و بودجه راه اندازی نشده است و کمبودهای دیگر درمانی و تخصصی ادامه دارد ولی بخش اعظم برطرف شده و امیدواریم طی سال جاری برطرف بشود.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان با اشاره به اینکه پزشک متخصص به این منطقه اختصاص نمی دادند گفتند خوشبختانه طی جلسات و بازدیدهایی که صورت گرفت قبول کردند در سال اینده به این منطقه هم نیروی متخصص اختصاص بدهند همچنین طی جلسات مکرر که داشتیم متوجه شدند اینجا ظرفیتش نسبت به حجم جمعیت پایین است و بیماران بیشتر از ظرفیت فیزیکی ساختمان است و به همین دلیل مصوب کردندکه این بیمارستان ۶ هزار متر مربع توسعه یابد و به آن بین ۸۰ تا ۱۰۰ تخت اضافه شود که یکی از آنها هم بلوک اختصاصی زایمان است که انشااله راه اندازی می شود.

وی مسئله مهم دیگر را توجیه خیرین برای جذب کمک به تجهیز بیمارستان دانست و گفت: هر بیمارستانی اگر بخواهد پیشرفت کند باید خیرین را جذب کند و خیرینی وجود داشته باشند که به توسعه و پیشرفت آن بیمارستان کمک کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

تهران رسانه | با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

تهران رسانه | در بخش های مرکزی شهر تهران پلیس راهور می تواند از دوچرخه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت