توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

مفاخریان تاکید کرد؛

فعالیت غیرقانونی ون کافه ها در شهر تهران

تهران رسانه | از شهرداری مناطق ۲۲ گانه خواسته شده است که نسبت به جمع‌آوری ون کافه های غیر مجاز در شهر تهران اقدام کنند.

فعالیت غیرقانونی ون کافه ها در شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به فعالیت غیر قانونی ون‌کافه‌ها در پایتخت گفت: از شهرداری مناطق ۲۲ گانه خواستیم که نسبت به جمع‌آوری این واحدهای غیر مجاز اقدام کنند.

سید علی مفاخریان با بیان این که اعطای مجوز به این واحدهای صنفی سیار از سوی شهرداری تنها پس از ارزیابی مجوز اصناف و اتحادیه و وزارت بهداشت قابل بررسی خواهد بود، افزود: در صورت ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات ، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و متقاضی تنها پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هنوز ضوابط مربوط به بهره‌برداری از کافه‌ون‌ها در شورای اسلامی شهر تهران مصوب نشده است بنابراین ما منتظر تصویب ساز و کار نهایی نحوه واگذاری و چگونگی صدور مجوز در شورای شهر هستیم تا به درخواست های اشخاص حقیقی و حقوقی رسیدگی کنیم.
مفاخریان در پایان گفت: واحدهای سیار کافه‌ون ها می‌توانند با عرضه محصولات منحصر به فردی که در رستوران‌ها و کافه‌ها قابل دسترسی نیست بازار ویژه خود را داشته باشند. در حال حاضر ذهنیت شهروندان در خصوص خدمات کافه ون‌ها محدود به عرضه مواد غذایی می‌شود در حالیکه این مشاغل ظرفیت ویژه‌ای برای ارائه طیف وسیعی از خدمات دارند. به طور مثال خدمات مربوط به عرضه دم‌نوش و شربت‌خانه، فروش صنایع دستی، اقلام هنری یا موسیقی خیابانی می‌تواند تنها بخشی از خدمات کافه‌ون‌ها باشد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت