توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

هنر رسانه؛

راه اندازی مدرسه صنایع دستی در فرهنگسرای سرو

تهران رسانه | مدرسه صنایع دستی با 23 کلاس کارگاهی در فرهنگ سرای سرو راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی مدرسه صنایع دستی در فرهنگسرای سرو

به گزارش تهران رسانه ؛ رویا فتحی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 6، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال 1399 " جهش تولید" از راه‌اندازی مدرسه صنایع دستی در فرهنگسرای سرو خبر داد.
هدف از راه اندازی و این مدرسه ، حمایت از هنرمندان، نرویج آموزش صنایع دستی استان ها و آشنایی با صنایع دستی مخاطبان منطقه است.
مدرسه صنایع دستی تهران با همكاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و فرهنگسرای سرو منطقه6 راه اندازی و فعال شده است.
برگزاری كارگاه های آموزشی یك روزه، نمایشگاه دائمی و موقت، همایش های آموزشی - تخصصی آشنایی هنرجویان با بسته بندی، بازاریابی و صادرات از جمله برنامه های مهم مدرسه صنایع دستی تهران است.
رویا فتحی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 6 و رئیس فرهنگسرای سرو با اشاره به لزوم توجه بیشتر به صنایع دستی کشورمان گفت:ایجاد این محیط آموزشی می تواند زمینه ساز ذوق، اشتغال، انتقال تجربه و دانش هنرمندان شود.
وی اظهار امیدواری كرد: تاسیس این مجموعه تخصصی زمینه اشتغال بانوان و كار آفرینان در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی را فراهم كنیم.
وی افزود: امسال به مناسبت هفته صنایع دستی قصد داریم مدرسه صنایع دستی را در فرهنگسرای سرو راه‌اندازی کرده تا با تمرکز بیشتری به این موضوع بپردازیم. این مدرسه تبدیل به محلی برای هم‌افزایی اساتید رشته صنایع دستی و آموزش هنرهای دستی به دانش‌آموزان و سایر علاقمندان در این حوزه خواهد شد.
وی با اشاره به دوره ها و سرفصل هایی که در این مدرسه برگزار می‌شود، گفت: 23 کارگاه آموزشی با حضور اساتید خبره و طراز اول کشوردر این مدرسه دایر می‌شود که از آن جمله می‌توان به کارگاه های معرق چوب، قلم‌زنی. خاتم‌کاری، زیورآلات سنتی، مینیاتور، میناکاری و ... اشاره کرد.
به گفته فتحی هنرجویان پس از حضور در این دوره‌ها و کسب نمره قبولی گواهینامه‌ای معتبر از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان تهران دریافت خواهند کرد.
افتتاح سومین مدرسه صنایع دستی با حضور مسئولین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و اساتید رشته صنایع دستی روز سه‌شنبه 27 خرداد ساعت 10:30 با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88881879 تماس بگیرند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت