توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

علیپور خبر داد؛

برخورد پلیس با زباله گردها در تهران

تهران رسانه | در دو ماه گذشته برخوردهایی با زباله گردهای تهران از سوی پلیس انجام شده و تاکنون حدود ۲۰ تیم توقیف شده‌اند.

برخورد پلیس با زباله گردها در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران اعلام کرد: میزان زباله های پایتخت در یک ماه گذشته ۶ هزار تن کاهش یافت.

صدرالدین علیپور با بیان اینکه از اسفندماه شاهد کاهش حجم زباله در تهران هستیم گفت: حجم زباله‌های بیمارستانی نیز کمتر شده و به نزدیک ۹۰ تن رسیده است.

وی درباره تفکیک زباله ها نیز گفت: در حال دریافت مجوز از ستاد کرونا برای انجام تفکیک پسماند در آرادکوه هستیم تا با رعایت الزامات بهداشتی و اتاقک ضدعفونی، بتوانیم تفکیک را انجام دهیم.

علیپور ادامه داد: امکان اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا در شرایط کرونایی نیست و صبر می‌کنیم تا وضعیت کرونا بیشتر کنترل شود تا این اقدام را انجام دهیم.

وی درمورد فعالیت زباله گردها نیز گفت: در دو ماه گذشته برخوردهایی با زباله گردها از سوی پلیس انجام شده و تاکنون حدود ۲۰ تیم توقیف شده‌اند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت