توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

شورا رسانه؛

اتمام حجت یک عضو شورا با شهردار تهران

تهران رسانه | یک عضو شورای شهر با شهردار تهران اتمام حجت کرد که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزند.

اتمام حجت یک عضو شورا با شهردار تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم و اتمام حجت می‌کنم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید.

محمد علیخانی در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: ایشان تاکید بر مشورت با کمیسیون‌های تخصصی داشته‌اند. متأسفانه در روزهای گذشته در شرایط خاص و نسبتاً بحرانی به دلیل موضوع کرونا شهرداری به ویژه در مساله ترافیک برخی پیشنهادات را در شورای ترافیک مطرح و مصوب می‌کند که به دلیل عدم انجام مطالعات لازم و عدم مشورت با کمیسیون‌ها تخصصی این تصمیمات متزلزل بوده و در نهایت پس از انتقادات اعضای شورا و بسیاری از مراجع دیگر لغو می‌شود.

وی ادامه داد: این شیوه تصمیم گیری علاوه بر تضعیف مدیریت شهری، متأسفانه به جایگاه شورا نیز آسیب وارد می‌کند. اکثر مردم در این گونه مواقع شورای شهر را می‌شناسند و شورا را خطاب قرار می‌دهند. آقای حناچی جنابعالی قول داده بودید در تصمیمات با کمیسیون‌های تخصصی مشورت کنید، چرا به قول خود عمل نمی‌کنید؟

علیخانی افزود: چرا به برخی مدیران بی تجربه اعتماد می‌کنید، اما حاضر نیستید به اعضای شورا اعتماد کنید؟ چرا اعضای شورا باید به دنبال مدیران شهرداری بروند و بگویند می‌خواهیم کمک کنیم؟ در حالی که آنها باید دنبال اعضای شورا بروند نه اینکه ما دنبال شما باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم و اتمام حجت می‌کنم که بیش از این به جایگاه شورا آسیب نزنید و در صورت تکرار این رویه کمیسیون عمران و حمل و نقل دیگر هیچ گونه همکاری با معاونت مربوطه نخواهد داشت و گزارشات اقدامات از این دست را با مردم مطرح خواهد کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت