توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

سالاری خبر د اد؛

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات تهران

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران به تملک باغات در محلات دارای بافت فرسوده اختصاص یافت.

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ محمد سالاری افزود: تجهیز و بهره برداری از بوستان های بزرگ مقیاس، تملک و احداث بوستان در محلات فاقد بوستان و خرید باغات از رویکردهای مشترک دو کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری است.

وی با اشاره به توجه ویژه به سرانه بوستان های شهر تهران در بودجه سال ۹۹ شهرداری تصریح کرد: در بودجه سال آتی برای توسعه و تجهیز بوستان‌های بزرگ مقیاس از قبیل فاز ۲ بوستان ولایت، عرصه پادگان ۰۶، بوستان ایرانیان، بوستان گل‌ها، بوستان چهار باغ و چند بوستان دیگر، اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

رییس کمیسیون معماری شورای شهر تهران گفت: برای تملک و احداث بوستان در محلات فاقد بوستان نیز ۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه هم برای تملک باغات در محلات دارای بافت فرسوده و دارای جمعیت قابل توجه، تخصیص داده شده است.

سالاری گفت: سال گذشته شاهد تملک باغاتی در سطح شهر و تبدیل آنها به بوستان بودیم که در بازدیدهایی که از سطح محلات داشتیم، بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی شهروندان دریافت‏ کردیم.

بخش زیادی از باغات شهر تهران در پی فروش تراکم طی سال‌های گذشته از بین رفته است.

سقف بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران ۳۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت