توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

رباط کریم رسانه؛

تولید و توزیع روزانه 40 هزار ماسک در شهرستان رباط کریم

فرماندار رباط کریم به همراه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت از کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در شهر نصیرشهر بازدید کرد.

تولید و توزیع روزانه 40 هزار ماسک در شهرستان رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ سید مهدی ساداتی به همراه مهناز ریاضتی با وجود بارندگی های شدید از تنها کارخانه تولید ماسک، گان و کلاه پزشکی در شهرک نصیرشهر بازدید کرد و در حاشیه آن بیان کرد: در راستای برقراری آرامش و امنیت خاطر شهروندان، تمام بسترهای لازم اقلام پزشکی و دارویی برای پیشگیری از کرونا ویروس در شهرستان فراهم است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
نماینده عالی دولت با اشاره به تولید روزانه 20 هزار عدد ماسک بهداشتی در شهرستان عنوان کرد: با وجود تحریم های موجود و نبود چند دستگاه کارخانه تولید ماسک در خط تولیدی اما با حرکت جهادی و پشتیبانی مسئولان شهرستان و تدابیرلازم مدیریت کارخانه، مواد اولیه لازم برای تولید انبوه ماسک در کارخانه مذکور فراهم شده و روزانه 20 هزار ماسک برای مرتفع نمودن نیاز شهروندان در شهرستان تولید می شود که قابلیت افزایش تولید روزانه تا سقف 40 هزار تا را دارد.
فرماندار رباط کریم با فراهم بودن امکانات لازم در سطح شهرستان، از برخوردار بودن همکاری با دیگر شهرستان های استان تهران خبر داد و افزود: در راستای حمایت از هم وطنان و در راستای پیشگیری مقابله با ویروس اپیدمی شده با همدلی و وفاق، شهرستان رباط کریم این آمادگی را دارد تا با رعایت تمامی مسایل بهداشتی و پزشکی و براساس ضوابط و مقررات به درخواست های نیاز شهرستان های دیگر برای در اختیار گذاشتن مایک لبیک بگوییم.
وی در پایان با تشکر از مردم برای همکاری برای برون رفت ازشرایط کنونی افزود: در کنار تمام مسئولان شهرستان اما نقش اصلی مراقبت و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس بر عهده شهروندان بوده که با مشارکت و همکاری خود از تردد غیر ضروری در سطح شهر و حضور در مکان های عمومی خودداری نموده اندو به طور قطع به زودی شاهد ریشه کن شدن کرونا ویروس از سطح کشور و سلامتی تک تک شهروندان خواهیم بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت