توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

فرهنگ رسانه؛

نمایش نامه «یاس کبود» در فرهنگ سرای سرو خوانش می شود

نمایشنامه "یاس کبود"‌ به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا(س)، به قلم‌ بهزاد بهزاد پور ،تهیه کنندگی مهدی کریمی و کارگردانی حسین مرادی نژاد از 6 الی ۹بهمن ماه، در فرهنگسرای سرو خوانش می شود.

نمایش نامه «یاس کبود» در فرهنگ سرای سرو خوانش می شود

به گزارش تهران رسانه ؛ نمایش نامه "یاس کبود" به همت کانون فانوس خیال هنگسرای سرو و با همکاری گروه هنری دوران، به قلم‌ بهزاد بهزاد پور ،تهیه کنندگی مهدی کریمی و به کارگردانی حسین مرادی نژاد از 6 الی ۹بهمن ماه، ساعت 19:30 در فرهنگسرای سرو خوانش می شود.
نقش خوانان این نمایشنامه به ترتیب حروف الفبا آریا افشاری،سعیداژدری ، باران جلال زاده ، سیمین جلیلوند، هامون دارابی، امین ذبیحی، ابراهیم رضایی، سامان سعیدی ، علیرضا سلیمانی، امیرحسین شکری، آرش صادقی، حبیب سیف الهی ، مصطفی کلانتری ، امیر نظری، الناز نوروزی خواهند بود و نوازنده‏ی نی امیر عرفانیان، باران جلال زاده نوازنده‏ی ویلون این نمایشنامه‌خوانی را بر عهده دارند.
نمایشنامه درباره ظلم های که به اهل بیت پیامبر بعد از رحلت ایشان و انکار حقانیت ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) برای کسب خلافت و ‌به شهادت رساندن حضرت زهرا (س) در راستای اهداف‌پلید دنیا پرستان زمانه شد و...
لازم به ذکر است تمامی عواید حاصل از بلیط فروشی این نمایش به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند از 6 الی 9 بهمن ماه، ساعت۱۹.۳۰، به فرهنگ سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت