توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

فیروزی عنوان نمود؛

مشارکت شهروندان حلقه گمشده زنجیره مدیریت بهینه پسماند

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند تهران گفت؛ برای تسریع در کنترل و مدیریت بهینه پسماند، نیاز به همکاری عموم شهروندان داریم.

مشارکت شهروندان حلقه گمشده زنجیره مدیریت بهینه پسماند

به گزارش تهران رسانه ؛ مشاور عالی و مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به روند افزایش جمعیت شهرها، رشد شهرنشینی، تغییر الگوی مصرف شهروندان و افزایش تولید زباله، اظهار کرد: برای تسریع در کنترل و مدیریت بهینه پسماند، نیاز به همکاری عموم شهروندان داریم.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، شهرام فیروزی با اشاره به لزوم ایجاد تغییر در سبک زندگی و رفتار شهروندان، بیان کرد: باید به گونه ای عمل کنیم تا شهروندان به این باور برسند که با انجام اموری ساده، می توان علاوه بر تسهیل مدیریت پسماند در مقصد نهایی آلودگی های زباله را نیز کاهش داد.
او با اشاره به ضرورت کاهش پسماند(کاپ)، تفکیک در مبدا و بازیافت مواد به ظاهر دور ریختنی، تصریح کرد: مدیریت مطلوب زباله، زمانی تحقق می یابد که در برنامه ریزی ها، مشارکت شهروندان را در نظر گرفت و آن ها را در مسئولیت های مدیریت شهری سهیم کرد.
او ادامه داد: در این راستا باید از ایده های شهروندان استفاده کنیم تا پایه این مهم با آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، ارتقای فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ و کاهش پسماند(کاپ) به طور کامل اجرایی شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت