توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

با ابلاغ حکم؛

معاون جدید میراث فرهنگی استان تهران منصوب شد

با ابلاغ حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، «محسن‌ شیخ الاسلامی» به سمت معاون جدید میراث فرهنگی این اداره کل منصوب شد.

معاون جدید میراث فرهنگی استان تهران منصوب شد

به گزارش تهران رسانه ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با حکم دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران محسن شیخ الاسلامی به عنوان معاون میراث فرهنگی این اداره کل منصوب و آغاز به کار کرد.

محسن شیخ الاسلامی از نیروهای با سابقه در حوزه میراث فرهنگی کشور بوده و در کارنامه کاری خود سابقه فعالیت به عنوان معاون میراث فرهنگی استان قزوین ، رییس کارگروه بناهای تاریخی معاونت میراث فرهنگی کشور، سرپرست دفنر فنی موزه ملی ایران، دبیر شورای فنی اداره کل استان تهران، جانشین معاون حفظ و احیاء این اداره کل و مسوول محور فرهنگی–تاریخی شهر اصفهان و محور بازار اصفهان را دارد.

معاون میراث فرهنگی استان تهران تعامل و همکاری با شهرداری و شورای شهر تهران در صیانت از بافت تاریخی پایتخت ، تملک و احیای خانه های مشاهیر ، ساماندهی و تکمیل پرونده های حریم و عرصه آثار و محوطه های ثبب ملی و جذب اعتبارات در انجام کاوش های باستان شناسی و بهبود شرایط موزه های استان و توجه و اهتمام به معرفی و آموزش و پژوهش در زمینه موضوعات مرتبط با حوزه میراث فرهنگی را از مهمترین برنامه های پیش روی خود بر شمرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت