انتصاب سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

نظارت رئیس قوه قضاییه بر مراجع قضایی استان تهران

انتصاب سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران

ارزیابی دستگاه های خدمت رسان استان تهران

جمعه 1403/09/02

رادیو رسانه؛

نبود رسانه تخصصی در حوزه تبلیغات پوشاک ایرانی

مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک با اشاره به نقش تربیت افراد متخصص در حوزه رسانه برای تبلیغات گفت: ما در حوزه پوشاک رسانه قوی و تخصصی نداریم تا بین برند و مخاطبان اصلی ارتباط برقرار کند.

نبود رسانه تخصصی در حوزه تبلیغات پوشاک ایرانی

به گزارش تهران رسانه ؛ برنامه "گفت و گوی فرهنگی" رادیو گفت و گو با موضوع گرایش به استفاده از کالای ایرانی با فرهنگ سازی رسانه ای و با حضور مهدی معصومی مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک و برگزار کننده رویدادهای کارآفرینی در حوزه مد روانه آنتن شد.

معصومی رسانه را کانال ارتباطی بین واحد تولیدی و مصرف کننده دانست و گفت: رسانه در عین اینکه می تواند در این حوزه اعتماد سازی کند، با معرفی محصولات داخلی نیز نیازهای مشتریان را رفع خواهد کرد.

مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک همچنین به نقش دیگر رسانه ها در این حوزه اشاره و مطرح کرد: رسانه ها می توانند در حوزه مد و پوشاک نیازسازی کنند اما مشکل ما در این حوزه نبود کانال برای انتقال پیام تولیدکننده به مشتریان است.

وی افزود: برخی صنایع در ایران با توجه به محدودیت های تبلیغاتی، امکان استفاده از ابزار تبلیغاتی متناسب با خودشان را ندارند، به عنوان مثال ما در حوزه مد همچون کشورهای پیشرفته دنیا ابزار لازم برای معرفی محصولاتمان را در اختیار نداریم و این موضوع نهایتاً تولیدکننده را دچار چالش می کند و مصرف کننده هم کالای خارجی خرید خواهد کرد.

برگزار کننده رویدادهای کارآفرینی اظهار داشت: رسانه های برندهای وارداتی سابقه طولانی دارند بطوریکه ذهن مشتریان در بسیاری از موارد با این برندها آشنا بوده و برای خرید این برندها آماده اند.

معصومی شناخت مصرف کننده از محصول را از الزامات برندینگ برشمرد و گفت: تولیدکننده باید نحوه استفاده، مخاطبان ویژه محصول و نتایج استفاده از آن را برای مصرف کننده توضیح دهد چراکه این کار منجر به تداوم خرید مشتریان ویژه این محصول خواهد شد.

مدیر مسئول رسانه مد و پوشاک با اشاره به نقش تربیت افراد متخصص در حوزه رسانه برای تبلیغات گفت: ما در حوزه پوشاک رسانه قوی و تخصصی نداریم تا بین برند و مخاطبان اصلی ارتباط برقرار کند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ارزیابی ایمنی هتل ها در تهران

ارزیابی ایمنی هتل ها در تهران

تهران رسانه | با توجه به اینکه هتل‌ها محل تجمع مردم است، به صورت ویژه ارزیابی ایمنی شده اند.

جایزه جهانی به شهرداری تهران رسید

جایزه جهانی به شهرداری تهران رسید

تهران رسانه | پروژه زیست محیطی شهرداری تهران موفق به دریافت بیست و دومین جایزه جهانی شهرهای زیست پذیر (LivCom) شد.

اجرای تور درختان دیرزیست در تهران

اجرای تور درختان دیرزیست در تهران

تهران رسانه | تور درختان دیر زیست تهران روز جمعه ۲ آذرماه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت