توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

علیپور عنوان کرد؛

اطلاع رسانی راه گشای مسیر مدیریت پسماند شهر تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به لزوم فراهم آوردن امکانات و برنامه عملیاتی منظم برای اعتماد سازي و جلب مشارکت شهروندان، اعلام کرد: اطلاع رسانی، آموزش و تبلیغات راه گشای مسیر مدیریت پسماند شهر تهران است.

اطلاع رسانی راه گشای مسیر مدیریت پسماند شهر تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر صدرالدین علیپور به توجیه مردم پیرامون فواید امور فرهنگی همچون مسائل زیست محیطی، ملی، اخلاقی و مذهبی در زمینه های کاهش پسماند (کاپ)، تفکیک و در نهایت بازیافت زباله ها اشاره کرد و افزود: برقراری روابط اقتصادي بین روش های مختلف تعامل میان شهروندان با طرح های مدیریت پسماند و تشویق می تواند سبب ایجاد انگیزه برای همکاری مردم شود.

او با تاکید به سه برنامه مهم کاهش تولید پسماند (کاپ)، بازیافت و اخذ هزینه از تولیدکنندگان کالاها از نظر قانون مدیریت پسماند، خاطرنشان کرد: آموزش های ارائه شده به شهروندان باید بر پایه این رویکردها و توسط گروهی متشکل از همه نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی یا عمومی و در سطوح مختلف و توسط مراجع متفاوت پیگیری و انجام شود.

او به پیگیری و نظارت بر این آموزش ها توسط مراجع مختلف تاکید کرد و ادامه داد: این آموزش ها در سطح شهر توسط سازمان های حوزه خدمات شهری و در سطح منطقه توسط شهرداري هاي مناطق تحت نظر سازمان مدیریت پسماند و گروه هاي داوطلب مردمي (NGO)، هيأت امناي مساجد، انجمن هاي شوراياري، آموزشگران و رابطان طرح و غیره با استفاده از تمامی عوامل و امکانات فرهنگي و اجتماعي مناطق انجام می شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت