توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

رباط کریم رسانه؛

معارفه رئیس انجمن نمایش شهرستان رباط کریم

رئیس انجمن نمایش شهرستان رباط کریم در فرهنگسرای ایمان پرند معارفه شد.

معارفه رئیس انجمن نمایش شهرستان رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ در مورخه نوزدهم آذرماه در فرهنگسرای ایمان پرند با حضور عسگری رئیس اداره و علی صفار رئیس انجمن نمایش استان تهران معارفه علی خودسیانی انجام شد.

بنا بر این گزارش در این مراسم عسگری گفت: با پیگیریهای بعمل آمده و همکاری معاونت هنری سینمایی و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران توانستیم رئیس انجمن نمایش شهرستان را معرفی نمائیم و چرخ نمایش شهرستان را حرکت دهیم.

وی در ادامه از اقدامات مثبتی که در این مدت با همکاری انجمن نمایش اداره کل انجام شده سخن گفت و افزود: اولین بلک باکس تئاتر در این مجتمع، ایمان پرند می باشد که امیدواریم بتوانیم به زودی این کار را به اتمام برسانیم.

در ادامه علی صفار رئیس انجمن نمایش استان از تلاشهای صورت گرفته قدردانی نمود و افزود: در تلاشیم که انجمن نمایش استان را به کارکرد اصل خود برگردانیم و گروههای شهرستانی را به ثبت برسانیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد درخشش هنرمندان این شهرستان باشیم.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت