توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

تهران رسانه؛

حضور سازمان پسماند در نمایشگاه تهران هوشمند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از ارائه دستاوردهای بخش فناوری در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند خبر داد و گفت: در پنل مدیریت هوشمند پسماند، اطلاعاتی از برنامه های آتی در حوزه هوشمندسازی و طرح کاپ (کاهش پسماند) به بازدیدکنندگان ارائه شد.

حضور سازمان پسماند در نمایشگاه تهران هوشمند

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر صدرالدین علیپور در این پنل تخصصی، دستاوردهای حوزه فناوری سازمان را از گام های موثر حفظ و ارتقا نگهداشت شهر اعلام کرد و گفت: این سازمان با کمک کارشناسان، متخصصین، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شرکت های دانش بنیان توانسته دستاوردهایی همچون سیستم جامع توزین پسماند شهر، نظام نامه جمع آوری هوشمند زباله خشک از طریق اپلیکیشن ها، سامانه نظارت بر عملکرد پیمانکاران، صورت وضعیت الکترونیک و سامانه مدیریت امور کارگران را در کارنامه خود ثبت کند.
او با اشاره به غرفه سازمان در این نمایشگاه، اظهار کرد: ساخت اپلیکیشن های آموزشی مدیریت بهینه، مخازن هوشمند ذخیره سازی، مدیریت هوشمندسازی برفروبی و یخ زدایی و ... از نیازهای سازمان است که تعامل با شرکت های دانش بنیان را می طلبد.
گفتنی است؛ این نمایشگاه در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه سال جاری برگزار شد و سازمان مدیریت پسماند در این دو روز پذیرای بازدیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان بود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت