توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

مجلس یازدهم؛

ثبت نام کنندگان داوطلبان مجلس در رباط کریم و بهارستان

رکورد داوطلبان ثبت نام انتخابات با نام نویسی ۹۹ نفر در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان شکسته شد.

ثبت نام کنندگان داوطلبان مجلس در رباط کریم و بهارستان

به گزارش تهران رسانه ؛ مهدی ساداتی، فرماندار رباط کریم با اعلام ثبت نام ۹۹ داوطلب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان رباط کریم گفت: ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز یک شنبه (۱۰ آذر) با دستور وزیرکشور در سراسر کشور آغاز شد و با پایان یافتن آخرین روز این مهم، امروز، میزبان ۲۹ نفر داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی بودیم که نسبت به ثبت نام دوره گذشته شاهد رشد ۳۰ درصدی را شاهد بودیم که در نهایت یک نفر از حوزه انتخابات رباط کریم و بهارستان راهی مجلس می شود.

رییس هیئت اجرایی ستاد انتخابات با اشاره به جزییات تفکیک داوطلبان انتخابات افزود: از تعداد جمع نفرات مذکور، ۹۰ نفر مرد، ۹ تا زن در رده سنی ۳۰ تا ۶۵ سال اعلام آمادگی نمودند که این مهم برای دیار کریمان مایه مباهات است و با توجه به علاقمندی جوانان برای خدمت رسانی، به طور قطع شاهد شور آفرینی از ۲۴ بهمن ماه و آغاز تبلیغات خواهیم بود.

نماینده عالی دولت با بیان حضور پر رنگ بانوان شهرستان برای داوطلب شدن در انتخابات اظهار کرد: ۹ نفر از ثبت نامی ها خانم هستند که این مهم برای جامعه زنان برای حضور بیش از پیش و خود باوری در جامعه برای استفاده از ظرفیت هایشان بسیار حائز اهمیت است.

رییس حوزه انتخابات رباط کریم و بهارستان در پاسخ به تحصیلات و سوابق کاری ثبت نام شدگان عنوان کرد: ۷ نفر با مدرک دکترای آکادمیک، ۶ نفر پزشک، ۱۸ فرهنگی، ۲۷ کارمند، ۱۰ استاد دانشگاه، ۱۸نفر ایثارگر، ۶ روحانی دارای سطوج سه و چهار حوزوی، ۷۱ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و دارای سایر مشاغل بودند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت