توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

پنج شنبه 1403/06/29

رباط کریم رسانه؛

تجمع خواهران بسیجی در رباط کریم

فرمانده سپاه رباط‌کریم با اعلام برنامه های هفته بسیج در شهرستان رباط کریم به برگزاری تجمع خواهران بسیجی با محوریت عفاف، حجاب و بصیرت‌شناسی اشاره کرد.

تجمع خواهران بسیجی در رباط کریم

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ روح‌الله قنبری ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اعلام برنامه های هفته بسیج در شهرستان رباط کریم به برگزاری تجمع خواهران بسیجی با محوریت عفاف، حجاب و بصیرت‌شناسی اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای کارگران در رباط‌کریم نیز برگزار خواهد شد.

قنبری در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های شب شعر، ارودهای سیاحتی و تفریحی، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های بصیرتی، جشن ۴۰ سالگی بسیج و تجلیل از پیشکسوتان رده‌های بسیج در رباط‌کریم به‌مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان رباط‌کریم با حضور فرمانده سپاه استان تهران نیز برنامه ریزی شده است.

وی بر حضور حداکثری بسیجیان در این همایش ها و برنامه های تدارک دیده شده تاکید کرد و افزود: بسیج رکن اساسی و مهم این کشور است و باید بکوشیم که این رکن همواره پررنگ بماند و به خدمت بپردازد.

فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم در ادامه با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر نیز عنوان داشت: آشوب کنندگان و بر هم زنندگان نظم عمومی محکوم هستند و رباط کریم در این مورد دارای شرایط مطلوبی بود و نباید نسبت به این مسئله بزرگنمایی صورت بگیرد و باید اعلام کنیم لیدرهای این آشوب ها که در این رابطه در رباط‌کریم دستگیر شدند اغلب ساکن این شهرستان نیستند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت