توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

فرهنگ رسانه؛

اجرای تعزیه در بوستان لاله پایتخت

فرهنگ سرای سرو در آستانه اربعین حسینی (ع)، اجرای تعزیه در ویژه برنامه «تعزیت خورشید» به مدت سه شب در بوستان لاله برگزار می کند.

اجرای تعزیه در بوستان لاله پایتخت

به گزارش تهران رسانه ؛ شب‌های تعزیه و جلوه‌های عاشورایی ویژه برنامه برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه‌خوانی است که با عنوان «تعزیت خورشید» در آستانه اربعین حسینی (ع) به مدت سه شب در بوستان لاله برگزار می‌شود.

در هر شب از این ویژه برنامه تعزیه‌خوانی، سوگواری و ذکر مصیبت یکی از یاران باوفای اباعبدالله الحسین برگزار می‌شود که به این شرح است؛ حضرت علی اکبر (ع)، حضرت عباس (ع)، ورود اهل بیت امام به شام و وفات حضرت رقیه(س) می باشد.

گفتنی است این مراسم‌های تعزیه به کارگردانی آرمان ابوحمزه، که به همت فرهنگ سرای سرو و با مشارکت گروه هنری سیدالشهدا، به مدت سه شب از روز 25 تا 27 مهرماه از ساعت 18 تا 21 در محل سالن روباز بوستان لاله برگزار می‌شود.

بدین وسیله از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا با حضور در این مراسم به نشانی خیابان کارگر شمالی، ضلع شمالی بوستان لاله مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881879 تماس بگیرند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت