توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

علیپور خبر داد؛

بهبود فرآیند در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت؛ به زودی گزارش تغییرات و بهبود فرآیند در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه ارائه می شود.

بهبود فرآیند در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه

به گزارش تهران رسانه ؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اینکه جابه جایی مجتمع پردازش و دفع آرادکوه غیر ممکن نیست، اعلام کرد: با توجه به شرایط سایت، مکان یابی درست، افزایش هزینه های حمل و نقل و هزینه چند هزار میلیاردی احداث، این امر زمان بر است اما از آن غافل نیستیم.
دکتر صدرالدین علیپور به حجم فعالیت ها و مشكلات اجرايي این مجتمع اشاره کرد و گفت: تغيير و بهبود فرايندهای زیست محیطی در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه با انجام نظارت و پیگیری مستمر امور زیر بنایی همچون تفكيك زباله در مبدا، كاهش شيرابه با مشاركت شهروندان، بهبود فرآيند كمپوست و بالا بردن ظرفيت زباله سوزی میسر می شود.
او با بیان اینکه به زودی گزارش تغییرات و بهبود فرآیند در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه ارائه می شود، عنوان کرد: بازیافت حداکثری پسماندهای تولیدی شهروندان، کم حجم سازی، کاهش و تفکیک پسماند از مبدا از اهداف اصلی این سازمان به شمار می رود چرا که علاوه بر فواید زیست محیطی، حجم بالایی از زباله را به چرخه تولید باز می گرداند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت