توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

علیپور خبر داد؛

اجرای طرح آنالیز فیزیکی پسماند های شهری در تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرایی شدن آنالیز فیزیکی زباله شهر تهران در راستای اجرای طرح جامع مديريت پسماند از اواخر شهریور ماه خبر داد.

اجرای طرح آنالیز فیزیکی پسماند های شهری در تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ صدرالدین علیپور با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف تامین زیرساخت‌ها، تعیین و تفکیک دقیق زباله در حال انجام است، اظهار کرد: طرح جامع مدیریت پسماند به عنوان راهنما و مبنایی برای کلیه برنامه‌ها، بودجه بندی‌ها و اقدامات مربوط به این حوزه، در حال تدوین است که برای افق ۲۰ تا ۳۵ ساله و دوره اجرایی پنج ساله، هدایت گر مدیریت پسماند شهر تهران خواهد بود.
علیپور در ادامه با اشاره به اینکه نتایج آنالیز فیزیکی منجر به شناخت درست از پسماند شهری می شود، بنابراین می توانیم بهترین تکنولوژی ها را در این حوزه استفاده کنیم، اعلام کرد: در راستای اجرای این طرح، نمونه برداری جامعه آماری از پسماند منازل، واحدهای تجاری، مخازن ذخیره سازی سطح شهر و زباله ورودی آرادکوه تا هفتم مهرماه ادامه داشته و کلیه نمونه ها در ایستگاه میانی خدمات شهری آزادگان مورد بررسی قرار می گیرد.
او افزود: در دور دوم این فرایند که در زمستان سال جاری اجرایی می شود، سرانه تولید پسماند و ترکیب آن مشخص خواهد شد.
علیپور بیان کرد: تاکنون بیش از 90 درصد جامعه آماری مورد مطالعه پس از آموزش و ارائه توضیحات لازم، با این طرح مشارکت داشته اند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت