معرفی و تقدیر از زنان اثرگذار استان تهران

جمع آوری و انتقال فاضلاب در استان تهران

برگزاری جشن مهر سینمایی در استان تهران

فعالیت ۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران

جمعه 1403/07/27

در شهر صالحیه برگزار شد؛

نشست مشترک شهرداران شهرهای استان تهران

نشست فصلی شهرداران شهرهای استان تهران با حضور استاندار و مسئولان شهری در شهر صالحیه برگزار شد.

نشست مشترک شهرداران شهرهای استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس مرکز حراست وزارت کشور با اشاره به اینکه نباید از امکانات شهرداری و اموال عمومی برای کاندیدها استفاده شود بر اجتناب شهرداران استان تهران از کار های سیاسی تاکید کرد.

محمد ابراهیم شوشتری صبح یکشنبه با حضور در نشست شهرداران استان تهران که در شهرستان صالحیه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:وزیر کشور تاکیدات ویژه ای بر جلب رضایتمندی شهروندان و تکریم مردم در شهرداری ها را دارد.

وی با بیان اینکه انچه هدف امریکا و دشمنان ایران است ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است‌ گفت: از همه مسئولین می خواهیم با تمام تلاش و توان در خدمت مردم باشند و اجازه ندهند دشمن در این زمینه به نقشه های شوم خود دست پیدا کند چرا که هر جا مسئولین و مردم از یکدیگر جدا شوند همانجا نفوذ دشمن بیشتر و عمیق تر خواهد بود.

شوشتری در ادامه بیان داشت: یکی از اقداماتی که جلب رضایت مردم را به دنبال دارد افتتاح پروژه های شهری و عمرانی به مناسبت های مختلف است که باید شهرداران به این امر اهتمام کنند زیرا هر چه قدر افتتاح پروژه بیشتر باشد و مردم به چشم ببینند که خدمت صورت می گیرد اسباب رضایتمندی بیشتری فراهم خواهد شد.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور اظهار داشت: صیانت و حراست و دفاع از اموال شهرداری ها از وظایف اصلی شهرداران است لذا تاکید می کنیم که شهرداران از کار های سیاسی اجتناب کنند و از امکانات شهرداری و اموال عمومی برای کاندیدها استفاده نکنند.

استاندار تهران بر لزوم رصد تغییرات اقلیمی و برنامه ریزی جهت اقدامات پیشگیرانه شهرداران استان تهران تاکید کرد.

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در نشست فصلی شهرداران استان تهران با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهر صالحیه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: کار کردن در استان تهران برای مدیران بسیار سخت است و به ویژه که شهروندان مطالبات ویژه ای از شهرداران دارند.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه در اجرای طرح های شهری باید آسیب های اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم گفت: هر قدر به مسائل اجتماعی، حاشیه نشینی توجه کنیم به همان میزان در شهروند سازی قانون پذیر موفق خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران باید تغییرات اقلیمی را رصد و با برنامه ریزی مدون اقدامات پیشگیرانه در این خصوص داشته باشند افزود: شهرداران نسبت به انخاذ تدابیر و تصمیمات برای فصل زمستان از هم اکنون اقدام کنند.

استاندار تهران بیان داشت: شهرداران می توانند کمک‌ شایانی به رونق تولید، در ایجاد اشتغال داشته باشند و در شرابطی که دشمن نقشه پمپاژ یاس و نامیدی در مردم را دنبال می کند شهرداران می توانند از طریق اجرای طرح های عمرانی روحیه امید را در مردم تقویت کنند.

محسنی بندپی اقدام شهرداران در توسعه پارک ها و رفع گره های ترافیکی را بسیار مهم عنوان داشت و بیان کرد: این اقدام مدیران شهری می تواند باعث ایجاد امید در جامعه شود همچنین شنیدن حرف مردم از سوی مسئولین و پاسخگویی به مطالبات آنها افزایش سرمایه اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه بارش‌های پاییز امسال نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود گفت: شهرداران استان تهران برای جلوگیری از وقوع سیلاب زودتراقدام کنند.

محمد تقی‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در دومین نشست فصلی شهرداران در شهر صالحیه طی سخنانی اظهار داشت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌های بارانی در فصل پاییز امسال نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود که در این راستا شهرداران باید لایروبی انهار و رسیدگی به دره‌ها و مسیل‌ها را مورد توجه قرار دهند تا دچار آبگرفتگی و ورود آب‌های روان و سیلاب در شهرها نشویم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران شهری در چگونگی اداره امور شهر اظهار داشت: باید تمامی امکانات مطلوب جهت رفاه و آرامش مردم فراهم شود تا بتوان عدالت اجتماعی را برای مردم به ارمغان آورد.

تقی زاده بیان داشت: باید بتوانیم در مدیریت شهری استان تهران به توسعه متوازن شهری در مجموعه شهرها دست پیدا کنیم چرا که نیمی از جمعیت استان در شهرهای استان تهران سکونت دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید شهرداران باید همه نکات در این حوزه را مورد توجه قرار دهند و از ظرفیت‌های خود در بازگشایی مدارس استفاده کنند همچنین سامانه سپند سرویس مدارس خاطرنشان نیز باید مد نظر باشد و نظارت و کنترل سرویس‌های مدارس از طریق این سامانه به ثبت برسند تا در چارچوب نظارتی، خدمات مطلوبی به قشر دانش‌آموزان ارائه شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت کشور همواره از معضل مهاجرت رنج می‌برد گفت: شهرداری های استان تهران مشکل جذب جمعیت مهاجر را دارند.

مهدی جمالی‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در نشست شهرداران استان تهران که در شهر صالحیه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: نحوه اداره شهرهای استان تهران نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است و به موازات آن نیز وظایف شهرداران و دهیاران در استان تهران متفاوت از سایر استان ها می باشد.

جمالی نژاد افزود: اگر نظام مدیریت شهری سالم نباشد سر ریز آن در استان تهران خواهد بود که متاسفانه این اتفاق افتاده و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور همواره از معضل مهاجرت رنج می‌برد و در سال‌های گذشته پس‌زدگی جمعیت تهران جمعیت را به شهرهای حاشیه‌ای هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه شهرداری های استان دارای مشکل جذب جمعیت مهاجر هستند و به عنوان سپر استان تهران جمعیت را جذب می کنند گفت: دومین و ازطرفی مشکل گرانی باعث بیرون زدگی جمعیت از شهر تهران شده و باید برای این معضل برنامه ریزی کنیم همچنین شهرادان باید برای افزایش میزان رضایت مندی شهروندان تلاش کنند.

معاون وزیر کشور بیان داشت: توزیع متوازن جمعیت ها در کشور صورت نگرفته بلکه فقط در مرکز استان ها مهاجرت جمعیت داریم و انتظام بخشی نیروهای انسانی در حال انجام است و مکاتبات مربوط به تبدیل وضعیت دهیاران انجام شده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

ایجاد کتابخانه های مادر و کودک در تهران

تهران رسانه | کتابخانه‌های مادر و کودک در محله‌های مختلف پایتخت ایجاد می‌شود تا مادرانی که با فرزندان خود به مراکز فرهنگی می‌روند، بتوانند به بهترین شکل از خدمات آن بهره ببرند.

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران

تهران رسانه | با حضور سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، مرکز جامع اطلاع‌رسانی برخط پلیس راهور تهران بزرگ افتتاح شد.

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

دوچرخه سواری پلیس راهور تهران در ماموریت ها

تهران رسانه | در بخش های مرکزی شهر تهران پلیس راهور می تواند از دوچرخه برای انجام ماموریت های خودش استفاده کند.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت