توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

فرهنگ رسانه؛

بزرگداشت جلال آل احمد در فرهنگسرای سرو

همایش بزرگداشت جلال آل احمد به مناسبت پنجاهمین سالگرد این نویسنده در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

بزرگداشت جلال آل احمد در فرهنگسرای سرو

به گزارش تهران رسانه ؛ همایش بزرگداشت نویسنده نامدار جلال آل احمد در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. در این همایش که با همکاری انجمن دوستداران سیمین و جلال، به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت آن نویسنده نامدار او برپا می‌شود، فرهیختگانی نظیر یحیی یثربی،‌ عبدالحسین خسروپناه، سید محمد حسینی، محسن محبی، فریدون مجلسی، محمد حسین دانایی، محمدرضا کائینی و شهین اوجاق علیزاده صحبت کرده و به بررسی اندیشه‌های این نویسنده خواهند پرداخت. علاوه بر این، با پخش مستندی «جلال آل احمد» و یادی از سیمین دانشور، یاد و خاطره این زوج نویسنده زنده خواهد شد.

جلال آل احمد را باید یکی از نویسندگان و اندیشمندان قرن معاصر دانست که تاثیرگذاری زیادی بر اتفاقات سیاسی و اجتماعی عصر خود داشت. او از جمله نويسندگان پركار و اثرگذار معاصر است كه به خوبي شرايط اجتماعي، فرهنگي و سياسي عصر خود را در آثارش منعكس كرده و به نقد آن‌ها پرداخته است. آل احمد در جايگاه يك متفكر اجتماعي نیز ظاهر شده و نقش بسزايي در كشمكش‌هاي فكري و نظري دهه‌هاي 30 و 40 تاريخ معاصر ايران داشته است. او در آثار خود تلاش كرده است تا به نوعي واقعيات و روابط و مناسبات اجتماعي را منعکس نماید و شكل بهتري از مناسبات را نشان دهد.

گفتنی است این مراسم بزرگداشت روز دوشنبه 25 شهریور از ساعت 17 در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم بزرگداشت می‌توانند به محل این فرهنگسرا واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، خیابان ساعی 2 مراجعه نمایند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت