توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

پلیس رسانه؛

وجود ۵۰ نقطه حادثه خیز در شرق استان تهران

فرمانده پلیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه محورهای فیروزکوه و هراز به هیچ وجه پاسخگوی این حجم از سفرها نیست گفت: محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ۵۰ نقطه حادثه خیز دارد.

وجود ۵۰ نقطه حادثه خیز در شرق استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سرهنگ سیاوش محبی در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: از آنجایی که حذف نقاط حادثه خیز در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای نقش اساسی دارد، نقاطی که تصادف بیشتری در آنها رخ داده و یا مشکلاتی دارند باید شناسایی و برای اصلاح نقطه مورد نظر برنامه ریزی انجام شود.

محبی در ادامه افزود: هنوز در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ۵۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد و در همین محورها تعداد ۵۷ دستگاه دوربین نصب است که از این تعداد تنها ۲۲ عدد کار می‌کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: عدم تکمیل زیرساخت‌های جاده‌ای و تجهیزات هوشمند مهم‌ترین عامل در کاهش آمار تصادفات و تلفات درون شهری و برون‌شهری در محورهای مواصلاتی شرق استان است.

وی سپس با اشاره به افزایش برخوردها در رابطه با تخلفات حادثه‌ساز تصریح کرد: متأسفانه با وجود افزایش خودروها و سفرها اما به لحاظ زیرساختی اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است که ناگزیر به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات و روزهای پایان هفته هستیم.

وی با بیان اینکه محورهای فیروزکوه و هراز به هیچ وجه پاسخگوی این حجم از سفرها نیست گفت: با توجه به حجم سفرها به خصوص در ایام تعطیلات مشاهده می‌کنیم که این محورها دارای بار بسیار سنگینی می‌شوند که باید تمهیداتی برای آن اندیشیده شود.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت