توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

زمانی خبر داد؛

خبر خوش برای دانشجویان ترک تحصیل کرده پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور از بخشودگی بدهی دانشجویان ترک تحصیل کرده در این دانشگاه خبر داد.

خبر خوش برای دانشجویان ترک تحصیل کرده پیام نور

به گزارش تهران رسانه ؛ رئیس دانشگاه پیام نور از بخشودگی بدهی دانشجویان ترک تحصیل کرده دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: با توجه به تسهیلات به وجود آمده اگر دانشجویی قبل از سال ۹۶ در دانشگاه پیام نور ثبت نام کرده باشد و تا ۱۵ آبان ۹۸ برای ثبت نام به دانشگاه مراجعه کند دیگر نیازی به پرداخت شهریه ثابت ندارد و کل شهریه ثابت شامل بخشودگی می شود.

دکتر محمدرضا زمانی اضافه کرد: اگر دانشجویی در یک مقطعی ترک تحصیل کرده و بعد از مدتی باز گشته و بخواهد ادامه تحصیل دهد باید شهریه ثابت خود را پرداخت کند و ما این امکان را ایجاد کردیم که دانشجویان ما اگر به هر دلیلی مجبور به ترک تحصیل شده و اکنون توانایی پرداخت بدهی شهریه خود را ندارند، بتوانند ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین از تمدید مهلت ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۲۸ شهریور خبر داد و اظهار داشت: علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر زمانی به تسهیلات مالی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور بخشی از درآمد خود را از کمک هزینه دانشجویان و شهریه به دست می آورد که مقدار این شهریه از سایر زیرنظام ها بسیار کمتر است و بر همین اساس تسهیلاتی برای دانشجویان فراهم کرده است تا بتوانند از آن استفاده کنند.

دانشجویان این دانشگاه از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان استفاده می کنند که در حال حاضر سهمیه دانشگاه نسبت به سال قبل دو برابر شده و دانشجویان بیشتری تحت پوشش قرار می گیرند. همچنین این دانشگاه با ۳ بانک عامل تفاهم نامه داشته و در حال حاضر می تواند کل شهریه ۴۳۰ هزار داوطلب این دانشگاه را تحت پوشش قرار دهد. همچنین با بنیاد علوی نیز برای ارائه وام قرض الحسنه و وام بلاعوض به دانشجویان کم برخوردار رایزنی هایی صورت گرفته است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت