توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

علیپور خبر داد؛

انتخاب برترین ها در نخستین استارت آپ مدیریت پسماند

نخستین استارت آپ طراحی و تولید تکنولوژی های یادگیری با رویکرد آموزش مدیریت پسماند با انتخاب پنج ایده توسط هیات داوران به اتمام رسید.

انتخاب برترین ها در نخستین استارت آپ مدیریت پسماند

به گزارش تهران رسانه ؛ دکتر صدرالدین علی پور مدیر عامل سازمان، در تشریح این خبر خاطر نشان کرد: در اختتامیه این رویداد که در سه محور آموزشی کاهش تولید پسماند، افزایش حداکثری بازیافت و تفکیک پسماندها در مبداء تولید در محل مرکز آموزش های تخصصی مدیریت پسماند این سازمان برگزارشد، از بین 90 عنوان ایده که در روز اول این رویداد ارائه شده بود، دو عنوان غیر مرتبط حذف وپس از جمع بندی و ادغام عناوین و موضوع های مشترک نهایتا" 12 ایده به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند.
علیپور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد و مشارکت پرشور قشر های مختلف شهروندان افزود: ساماندهی تهیه و خرید اقلام تشویقی و طراحی و تولید تکنولوژی های استاندارد آموزشی از اهداف اصلی این رویداد بوده که منتخبین که ایده پژوهشی خود را در قالب محور های آموزشی اشاره شده به سازمان ارائه داده بودند طی یک روز فرصت پردازش و ایده پروری تحت نظر کارشناسان حاضر در این برنامه را داشتند.
تجاری سازی دانش و راه اندازی کسب و کار دانش بنیان به منظور انتخاب و خرید بهترین ابزارهای یادگیری و به کارگیری تکنولوژی های یادگیری استاندارد نتیجه نهایی این رویداد است که توسط مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند اعلام شد.
وی ضمن اعلام انتخاب پنج موضوع پژوهشی برتر با عناوین؛ کتابچه بارکد، بسته محصولات مربوط به حداقل رساندن پسماند(zero waste pack)، طراحی بازی آموزشی مدیریت پسماند( تحت وب)، گردونه و جورچین آموزشی مدیریت پسماند و طراحی برگه های آموزشی تمرینی ویژه مربیان پیش دبستانی و مهد های کودک، اظهار داشت: عناوین یک تا سه توسط دانش آموزان مدارس سمپاد( استعداد های درخشان)، مورد چهارم توسط دو نفر از معلمین پایه اول دبستان و عنوان آخر نیز توسط یکی از مولفین ارائه شده است.
علیپور با اشاره به اینکه تهیه و تامین اقلام سال 98 این سازمان از میان این طرح های برگزیده در استارت آپ صورت می پذیرد، عنوان کرد: ایجاد فضای شور و نشاط و رقابت سالم در جهت افزایش مشارکت شهروندان در خصوص نوآوری های آموزش ضمن ترغیب شهروندان و جلب مشارکت آنها به سمت ارائه طرح‌ها و ایده‌های فناورانه با موضوع مدیریت پسماند، با ایجاد احساس خوشایند حضور و مشارکت با مدیریت شهری سبب تشویق آنها به رعایت اصول کاهش تولید پسماند و تفکیک آن در مبدا و انتشار این موارد در بین شهروندان خواهد شد.
وی در انتها با تاکید بر فرصت یک ماهه به برگزیدگان جهت تکمیل و رفع نقص ایده های منتخب تصریح کرد: منتخبین باید در طول یک ماه، با ارتباط مستمر با این سازمان نسبت به تکمیل طرح خود اقدام کنند و تنها در صورت داشتن شرایط و معیار های هیات داوران این رویداد، سازمان تولیدات آنها را خریداری خواهد کرد.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت