توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

پلیس رسانه؛

وقوع 269 مورد کلاهبرداری در شرق استان تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت؛ در نیمه اول سال در شرق استان تهران آدم‌ربایی نداشته‌ایم و در همین منطقه ۲۶۹ مورد کلاهبرداری صورت گرفته است.

وقوع 269 مورد کلاهبرداری در شرق استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سردار کیومرث عزیزی در اولین نشست خبری خود که پس از انتصاب به این سمت برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که مردم دشت ورامین و شرق استان تهران از ولایت مدارترین شهروندان این استان هستند، گفت: مردم این منطقه در همه لحظات کنار پلیس و نیروهای امنیتی هستند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شرق استان تهران اضافه کرد: در چهارماهه اول سال افزایش ۱۸ درصدی سرقت را در شرق استان تهران داشتیم و این آمار نسبت به‌کل کشور کاهش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

عزیزی ادامه داد: نزاع دسته‌جمعی در این منطقه ۲۱۹ مورد و نزاع فردی بیش از ۵ هزار مورد بوده است، که باید با فرهنگ‌سازی سبب کاهش تنش‌ها شویم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: در نیمه اول سال در شرق استان تهران آدم‌ربایی نداشته‌ایم و در همین منطقه ۲۶۹ مورد کلاهبرداری صورت گرفته است، در حوزه تخلفات صنوف ۱۷۵۴ مورد برخورد با صنوف شده است، در حوزه تخلفات صنوف ۳۵ درصد افزایش برخورد داشته‌ایم و صنوف باید به‌گونه‌ای اقدام کنند که پلیس در کنار آن‌ها باشد نه در مقابل آن‌ها قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در حوزه وقوع جرائم سایبری ۶۷۱ مورد در شرق استان تهران داریم، که رتبه ۱۲ بین استان های کشور داریم و در حوزه کشف این جرائم رتبه ۱۳ کشور را به خود اختصاص دادیم، در حوزه تصادفات درون‌شهری ۲۳ نفر فوتی داشته‌ایم که نسبت سال قبل ۳۲ درصد کاهش داشته‌ایم و در مجموعه ۶۲ نفر فوتی در درون‌شهری و بیرون شهری را در چهارماهه اول داشته‌ایم و کاهش ۴۰ درصدی را در بردارد، در حوزه توقیف وسایل نقلیه بیش از ۵ هزار و ۱۶۵ خودرو و وسایل نقلیه توقیف‌ شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق مواد مخدر ۴۸ فقره سرقت کشف‌شده و ۵ باند مواد مخدر شناسایی و دستگیرشده است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت