توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

هنر رسانه؛

نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ و زندگی» در نگارخانه سرو

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «رنگ و زندگی» جمعه 18 مردادماه، ساعت 16 در نگارخانه سرو برپا می‌شود.

نمایشگاه گروهی نقاشی «رنگ و زندگی» در نگارخانه سرو

به گزارش تهران رسانه ؛ نمایشگاه گروهی نقاشی "رنگ و زندگی" به همت مؤسسه فرهنگی هنری آفرینش فضای مثبت با هدف حمایت و تشویق هنرجویان، بخصوص بزرگسالان و ایجاد انگیزه در آنان در جهت خودباوری و ایجاد روحیه بهتر در آنان، به مدت پنج روز به جز ایام تعطیل در نگارخانه فرهنگ سرای سرو برگزار می‌شود.

مهین تدین، ماریا توکل، لیندا چارلی کرم، شهرزاد دادگر، آهنگ سادات ابهری، نسرین عادله، کیواندخت باور و ناصر شاکری‌فر، هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

این آثار با هدایت مربی با شیوه‌ای نو ـ علمی و کارشناسانه با تکنیک آکریلیک روی بوم اجرا شده‌اند. در این روش، هنرجویان در کوتاهترین زمان و از همه مهم تر، با هر استعدادی که از آن برخوردار می‌باشند به لذت نقاشی کردن می‌پردازند و کار با بوم و رنگ را تجربه می‌کنند. این فعالیت هنری از نظر روحی کمک بسیار شایانی برای این عزیزان بوده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 24 مردادماه از ساعت 10 تا 19، به فرهنگ‌سرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت