توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

اموال تملیکی؛

امحا یک تن کالاهای رسوبی قاچاق در استان تهران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان تهران با اشاره به استقرار نمایندگانی از دادستانی و تعزیرات در انبار اموال تملیکی گفت: امروز اولین محموله کالای رسوبی و فاسدشدنی به میزان یک تن امحا شد.

امحا یک تن کالاهای رسوبی قاچاق در استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ سید مهدی محمدی با اشاره به وضعیت تعیین تکلیف اموال انبار تملیکی اظهار داشت: در شرایط اقتصادی امروز تعیین تکلیف اموالی که در انبار تملیکی دپو شده با توجه به حجم عظیم کشفیات ضروری است که در این زمینه جلسه ای با حضور استاندار در انبار تملیکی برگزار و کمیته رسوب تشکیل شد.

وی بیان کرد: نمایندگانی از دادستانی و تعزیرات در انبار اموال تملیکی مستقر هستند و امروز اولین محموله کالای رسوبی و فاسدشدنی به میزان یک تن امحا شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان تهران ادامه داد: مقرر شد هر هفته یک جلسه کمیته رسوب تشکیل شود و برنامه امحا را دنبال کنیم تا در آینده نزدیک حجم کالاهای دپو شده در این انبار کاهش پیدا کند که این اقدام با همکاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان تهران، استانداری تهران و ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز اجرایی می شود و اقدام قابل تقدیری جهت تعیین تکلیف کالاهای قاچاق است.

محمدی در زمینه اثرات تعیین تکلیف کالای قاچاق گفت: می توانیم بخشی از کالای مورد نیاز از قبیل منسوجات و غیره را در بازار عرضه کنیم که نقش موثری در تعادل قیمت دارد ضمن اینکه به تامین مواد اولیه کارخانه های پوشاک نیز کمک می کند.

وی سپس عنوان کرد: اقدام دیگر حضور در کمیسیون های مبارزه با قاچاق شهرستان ها جهت توجیه آنها می باشد که کارشناسان حضور پیدا می‌کنند تا در کمیت و کیفیت کار تغییرات خوبی ایجاد شود و بتوانیم اقدامات مناسبی در زمینه رونق تولید برداریم و با پایش انبارها تمام کالاها از مقصد تا سطح عرضه رصد و ارزیابی شوند.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت