توزیع شکر تظیم بازار در استان تهران

رشد ۳۱درصدی مشترکان آبفا در استان تهران

تشریح چگونگی اصلاح قیمت نان در استان تهران

دوره آموزشی دهیاران و پرسنل دهیاری های استان تهران

جمعه 1403/06/30

محمودی اظهار نمود؛

بی توجهی صدا و سیما به شهرستان های استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود آن که شهرستان های استان تهران از جمعیت 5 میلیون نفری برخوردار بوده و فعالیت های بسیاری در آن ها انجام می شود ولی صدا و سیما به شهرستان های استان توجهی نمی کند.

بی توجهی صدا و سیما به شهرستان های استان تهران

به گزارش تهران رسانه ؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در همایش بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ورامین برگزار شد اظهار داشت:شهرستانهای استان، بازوی توانمند تهران در برگزاری بسیاری از مراسم و مناسبت ها هستند.
وی افزود: هم اکنون در ۳۸ نقطه از شهرستان های استان تهران نمازجمعه اقامه می شود، در تمامی مناسبت ها راهپیمایی های با شکوه برپا می گردد و تمامی مناسبت های ملی و مذهبی با حضور حداکثری مردم اجرا می شود ولی صداوسیما به صورت کامل آن ها را منعکس نمی کند.
وی اظهار داشت: جمعیت ۵ میلیون نفری شهرستانهای استان، از داشتن یک شبکه مستقل محروم است و این امر مشکلات زیادی را برای این شهرستان ها به وجود می آورد.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای با شکوه مناسبت های ملی و مذهبی گفت: امروز تمامی مسئولان استانی و شهرستانهای استان تهران خود را یاور شورای هماهنگی می دانند و در اصل تمامی مسئولان، عضو این نهاد مقدس هستند.
وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مولود انقلاب است و همگان به این امر اعتراف دارند که این نهاد، بزرگترین تاثیر گذاری را در انقلاب و نظام داشته است.
محمودی با تأکید بر لزوم عملیاتی شدن جوانگرایی درشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز برخی از جوانان، غریب و مظلوم واقع شده اند و لازم است تا از توان و انرژی این افراد که هدف اصلی تهاجم دشمن محسوب می شود، استفاده بهتری کرد.
وی با تقدیر از تلاش های آیت الله جنتی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت : آیت الله جنتی به عنوان عمار انقلاب، خار چشم منافقان و دشمنان انقلاب اسلامی است و با هدایت وی باید در گام دوم انقلاب، ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شکوفایی برسد.
12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.




نظر شما


logo

نظر سنجی

اخبار را از کدام کانال دنبال میکنید؟
logo logo logo logo logo logo logo logo logo
انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

انهدام باند اخلال در نظم اقتصادی در تهران

تهران رسانه | با انجام اقدامات فنی و پليسی، ماموران پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگيری موسس شرکت های صوری با مبالغ کلان مالياتی و اعضای باند خانوادگی وی در محدوده شرق تهران شدند.

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

ممنوعیت حمل يدک توسط موتورسواران در تهران

تهران رسانه | برخی موتورسواران در بازار تهران اقدام به حمل يدک با دست می کنند که اين اقدام خطرناک است و پليس در صورت مشاهده برخورد خواهد کرد.

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

فعالیت کانکس های غذافروشی در خیابان سی تیر

تهران رسانه | اقدامات لازم برای ساخت کانکس‌های غذا فروشی در حال انجام است و در روزهای آینده در خیابان سی تیر نصب شده و کار خود را آغاز خواهند کرد.

طراحی و اجرا توسط: طراحی سایت تهران طراحی سایت طراحی سایت