حسینیان عنوان کرد؛
توجه ویژه تهران رسانه به حوزه گردشگری
دبیر حوزه گردشگری تهران رسانه گفت؛ استان تهران به واسطه داشتن تمامی مولفه های گردشگری از جمله میراث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و طبیعی، متاسفانه نتوانسته است جایگاه خود را در صنعت گردشگری به نحو احسن به دست آورد.
به گزارش تهران رسانه ؛ مجید حسینیان دبیر حوزه گردشگری تهران رسانه گفت؛ با توجه به شعار تهران رسانه مبنی بر "تهران فقط تهران نیست" و با توجه به اهمیت موضوع گردشگری، تهران رسانه همواره کوشیده است تا با نگاه ویژه ای به مقوله گردشگری، هر چه بيشتر در شناساندن و کمک به بهره برداری از این صنعت پر توان اقدام نماید.
استان تهران به واسطه داشتن تمامی مولفه های گردشگری از جمله میراث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و طبیعی متاسفانه نتوانسته است جایگاه خود را در صنعت گردشگری به نحو احسن به دست آورد، لذا تهران رسانه با توجه به رسالت حرفه ای خود، توجه ویژه خود را به این صنعت معطوف داشته است و با حضور در رویدادهای مختلف با موضوع گردشگری و انعکاس آن تمامی سعی خود را در شناساندن هرچه بیشتر این صنعت مینماید.
با توجه به نو پا بودن تهران رسانه و سیاستهای برنامه ریزی شده، حوزه گردشگری در چند وَجه مشغول به فعالیت می باشد از جمله انعکاس رخدادهای گردشگری، حضور در مراسم ها و اطلاع رسانی آنها و همچنین بارگذاری اطلاعات اماکن تاریخی، فرهنگی، تفریحی و طبیعی استان به تفکیک شهرها و شهرستان ها، در حال حاضر صنعت گردشگری با داشتن توان بالا در اشتغالزایی، جذب گردشگر، توانمند سازیِ نقاط هدف گردشگری، پولسازی و ارز آوری می تواند که گره گشای بسیاری از معضلات اجتماعی حال حاضر کشور باشد.
در این میان رسانه ها با توجه به رسالت ذاتی خود می توانند در نِیل به این هدف، کارگشا باشند.
تهران رسانه با نگرشی خاص به این موضوع می کوشد تا با مطرح کردن هر چه بیشتر این صنعت صدای خفته این صنعت را به صاحبان تصمیم گیری های کلان برساند تا با تصمیم های عاجل خود راه را برای انتفاع ملی و هرچه بیشتر از امکانات موجود تاریخی، فرهنگی و طبیعی باز نمایند.
- سه شنبه 1398/05/01 11:27
- گروه خبری : جامعه
- کد خبر : 2474
- چاپ
- منبع : تهران رسانه